Kan iemand me helpen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kimm90, Feb 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimm90

kimm90 Nieuw lid

Feb 5, 2009
    4
    0
    0
    Hilversum
    Haai,

Ik heb nogal een lange vraag en ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Afgelopen woensdag heb ik een kruidvat zwangerschapstest gedaan, daaruit bleek dat ik zwanger ben. Ook al was het een dun streepje..ben na de dokter geweest en die zei aan de hand van de test dat het overduidelijk was.
    Ik had de test nog even bewaard gewoon om even na te kijken..
    kom ik gister avond thuis is me plusje een minnetje geworden en was diezelfde test die een dag ervoor nog positief was negatief geworden.
    Ik had toevallig nog een test liggen van Clearblue en heb ik die gebruikt en daar kwam negatief uit. Ik Verloskundige gebeld want daar moest ik zoiezo een afspraak mee maken maar die kon me niet verder helpen tot ik wist of ik wel zeker zwanger ben.

Kan iemand me verder helpen want ik ben het spoor bijster.
    :(
    Groetjes, Kimberly

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Hoi Kimberly,

Bedoel je met dun streepje dat hij licht was of smal? Want ik heb bij de kruidvattesten met een plusje al zo vaak gehoord dat er een indrooglijntje was...
    Wel vreemd trouwens, dat je streepje zomaar verdwenen is!

Ik zou sowieso eventjes wachten tot je NOD (morgen of overmorgen) en dan weer testen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Gr. Marije

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zou een kruidvat testje 2 voor 5 euro doen.. als die positief geven dan is het ook echt positief..

hoor zoveel slechte verhalen van de kruidvat en clear blue + testen..

superveel meiden hebben hier een dun + streepje op en worden gewoon ongesteld..

en de dokter kan toch nooit aan de hand van die test zeggen of je zwanger bent of niet? een zwangerschapstest mag je namelijk na een aantal minuten niet meer aflezen volgens de gebruiksaanwijzing..

hopelijk wordt het snel duidelijk meid

succes!

liefs Daantje

4. Niet meer actief

Is normaal dat die kruidvattesten met blauwe indicatie het streepje II of + laat verdwijnen

die met roze doen dat niet!

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    een dun streepje zeg idd niks bij een + test.. de verticale lijn moet even breed zijn als de horizontale lijn.. licht zijn mag wel..als ie maar breed is.. en ze worden idd vager of verdwijnen na een tijdje.. heb ik ook altijd gehad..

zou een andere test doen idd die van kv 2 voor 4.99. die zijn duidelijk

6. kimm90

kimm90 Nieuw lid

Feb 5, 2009
    4
    0
    0
    Hilversum
    Jaa dat dachten mijn vriend en ik ook toen de dokter alleen aan de hand van een test die inmiddels al weer 4uur oud was zei dat ik zwanger was.
    Hij zei nog 'Jaa dat is overduidelijk'
    Heb ook even duidelijk gemaakt dat zoiets niet de normale gang van zaken is, ik kwam bij de dokter om zekerheid te hebben krijg ik die is het nog de verkeerde..Ik verheug me ergens op wat er eigenlijk niet si dan.
    Ik ben vanmiddag bij de doktersassistente geweest die heeft weer een test gedaan waar ik overigs nog voor moest betalen die was ook negatief. Nou heb ik dus weer bloed moeten laten prikken weer urine ingeleverd en jaa nu is het afwachten....

In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden.

Ik vind het alleen jammer dat zoiets kan gebeuren door een proffesioneel iemand. Als ik die test niet bewaard had was ik nu nog in de veronderstelling geweest dat ik zwanger was. erg jammer.

Share This Page