Hahahaha, sorry. Ik moest vandaag ook zo'n grote van de muur halen. Sem kwam naar me toe: 'Spin, spin!'. Ik dacht dat wel mee zou vallen, maar bleek het zo'n joekel van een spin te zijn. Ik meteen de stofzuiger pakken en ik heb hem meteen opgezogen. Nu weet ik tenminste wat voor 1 het was.
Ieeeel bah!! Ik ben ook als de dood voor spinnen en andere insecten prut! Logisch dat je zo hard gilde..Had ik ook gedaan!! Ik heb nu erg last van die langpootmuggen!!:x Baaah hoe doe dingen vliegen, getsiee.. Elke avond vang ik er wel 3 als het er niet meer is.. En ik weet ook niet eens waar ze vandaag komen.. Jullie daar ook last van?
Ohneeeee!!! Die rioolspinnen zijn het ergst! En weetje wat mijn moeder altijd vertelde....dat die spinnen ALTIJD met zijn tweeen zijn. Dus als ik er eenmaal een gespot heb sta ik dagen op de uitkijk voor nummer twee!
Het rare is... Dat vind ik nou weer helemaal niet eng. Vind het wel geinig om met die spin te spelen . Maar zo'n echte engerd....die heb ik liever niet in huis. Ik ga er hard voor op de loop.... Weet ook niet wat ik er zo eng aan vind. Ik heb altijd het gevoel dat die beesten mij aankijken en mij aan willen vallen ofzo. Verder hebben ze van die enge onafhankelijk van elkaar bewegende poten. Ook vind ik ze vies, maar dat komt door die vieze spinnenwebben die ze maken. En als je ze dood maakt, kraken ze zo, jakkie! (En nee.... Ik durf ze ab-so-luut niet onder een glas te stoppen en met spin en glas naar buiten te wandelen. Van de gedachte alleen al krijg ik de kriebels!).
Doet me denken aan een 1 april-grap van mijn vriend een paar jaar geleden. Ik was net wakker toen mijn vriend zei dat ik rustig moest blijven liggen, omdat er een dikke spin naast mijn hoofd zat..... Nou....binnen no-time stond ik naast het bed. Mijn vriend schrok zo van mijn reactie dat hij er zowat een rolberoerte van kreeg, zo snel als ik uit bed was. Sindsdien waagt hij het niet meer om een grap over spinnen te maken en haalt hij alle spinnen netjes voor mij weg.
gadverdamme!!!!!! zou zo mijn reactie ook kunnen zijn, krijg al helemaal de kriebels van je verhaal ieeeeeee
Hahahaha! Vreselijk!! Ik snap niet waarom ik dit topic lees (zelfkwelling??) en heb ook absoluut niet op de links geklikt!! Ik hoop binnenkort te kunnen starten met spinnentherapie bij Bavo-europoort want ik ben echt zo'n angstvogeltje dat het mijn hele leven beheerst :S. Ik weet het, het klinkt kinderachtig!!! Ga zo wel even aan m'n man als'ie thuiskomt vragen om op de links te klikken want ik wil natuurlijk wel weten over wat voor spinnen het gaat!! Hahahahaha! Liefs Lara
whaaaaaaaa~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als ik die tegen kom in huis ren ik heeeel hard weg denk ik... heb ze nog niet gehad, maar kan me je reactie voorstellen... Ben doodsbenauwd voor die beesten..... kijk wel mn slaapkamer rond voor ik naar bed ga.. gelukkig is mn buurman bereid zulke dingen dood te maken haha.... brrr en ik dacht nog zo.. niet kijken........ toch gekeken
Je hebt toch wel 'n prop in de slang gestopt he, want die beesten kruipen er gewoon weer uit. Bij mijn ouders thuis hadden ze een soort van prieeltje in de achtertuin. Mijn moeder was met de hogedrukspuit de planken af aan het spuiten (in d'r badpak) en ineens schiet met zo'n straal ook zo'n grote rioolspin omhoog recht op d'r borst (net niet op het badpak). In 5 seconden tijd stond ze naakt aan de achterdeur. Vergeet het nooit meer, ook zo hard gelachen.
ik denk altijd maar zo...als je de pootjes eruit trekt stelt zo'n spin echt niets voor....sindsdien vind ik ze niet meer zo eng!
Ahhhhhhh niet zeggen niet zeggen!! Ik zie het weer helemaal voor me, van die kleine kindjes die een voor een alle poten van zo een beessie trekken, Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
owww GATVERDARRIE dat zijn zulke engerds brrrrr krijgg er al de riebels van als ik die al op foto zie. Nou ik word ook helemaal gestoord als ik die zie begin ook te schreeuwen en te rennen en te springen. brrr
Uhmmm.... ze doen toch niets? Ik ben er ook niet blij mee hoor, en vraag m'n man em altijd weg te halen, maar verder.... Ze zijn wel super handig, want ze houden ons huis vlieg- en mugvrij!
Gadver... die heb ik hier dus ook geregeld lopen.... Ik (de held op sokken) ga dan na een hele tijd twijfelen en mezelf overtuigen dat ik het kan met de elektrische vliegenmepper er op af.. Het knopje blijft ingedrukt totdat we buiten zijn en dan trap ik ze " in slaap" met vingers in m'n oren. Maar goed ook hier weet ik niet anders als 1 is nooit alleen.
nou dit was dus hopelijk de 2e, want een paar dagen geleden hadden we er 1 boven in de slaapkamer van de jongens.Of zijn ze nooit zover van elkaar uit de buurt, anders zitten er dus nog 2 ergens in huis, 1 boven en 1 beneden bah! Ik had even daarvoor met me dochter buiten op het gras gespeeld en ook gelegen, daarna ging ik binnen afwassen, ik voelde steeds wat in me broek bij me been, dacht mss gras, op een gegeven moment ook gekriebel in me nek, dacht toch even me handen afdrogen en kijken waar dat gekriebel nou van komt, en toen ging het heel snel, weet dus niet eens of die spin nou in de handdoek zat of dat hij de oorzaak was van het gekriebel bij me been en nek.Ik druf iig niet meer op het gras te liggen.
iiieeewww die spinnen zijn echt heeeel ENG ik had er ook eentje op mijn been toen ik wou slapen die kroop van mijn been naar mijn vriend's been, ik had het niet eens door, mijn vriend wel en die vertelde mij eerst om heel stil te blijven, toen had ik het al niet meer hahahah baahhhh!
Ik vind spinnen ook zoooooo vies en eng en goor!!!! Vreselijk gewoon. Ik ga ook echt helemaal uit mijn dak als ik er een zie, laat staan op mij zit. Dan val ik zowat flauw!! Misschien niet zo'n leuk weetje maar wist je dat je s'nachts in je hele leven 10 spinnen opeet?? Vreselijk he!!!!!! Dus mond dicht met slapen!!