Voor mijn nichtje, waar ik veel contact mee heb, wordt as zondag een babyshower georganiseerd (door zussen). Ontzettend leuk natuurlijk, maar ik kan helaas niet aanwezig zijn. Bij het organiseren er van kwamen haar zussen met drie data, en ik heb gelijk doorgegeven dat ik alleen deze datum echt niet kon. Nu wil ik toch iets voor haar doen, die dag zodat ik er figuurlijk toch een beetje bij ben en laat merken dat ik het jammer vind en aan haar denk. Hebben jullie nog leuke ideeeen? Een kaartje met kadootje kan natuurlijk. Verder nog? (Geen idee of dit in de lounge mag, wist anders niet zo 1-2-3 waar)
Leuke videoboodschap waarin je het cadeautje vasthoud die de zussen dan geven op het moment van afspelen?
inderdaad een leuke videoboodschap zou ik erg leuk vinden, ondanks dat ik het jammer zou vinden dat je er niet zou zijn, zou ik zoiets echt enorm kunnen waarderen in het filmpje kan je dan aangeven dat je het heel jammer vind er niet persoonlijk bij te zijn, maar dat je hoopt dat ze een mega knal babyshower heeft en je met liefde iets leuks heb uitgezocht