Ik heb hem maar een zakje suiker gegeven...(!!!???)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oleander1986, 25 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    oke haha komt ie!

ten eerste: ik neem jayla mee naar binnen als ik heb getankt of moet pinnen omdat ik bang ben dat er een auto bovenop knalt terwijl zij erin zit en ik niet!

en ten tweede: cb hoe me daar maar overop! die vertelde mij vanochtend ff dat jayla ADHD had volgens hun.... onzin! me meisje is gewoon druk en snel afgeleid maar ja dat zijn de meeste kinderen van die leeftijd toch??

en ten derde dan: op een forum als deze waar over het algemeen alleen maar vrouwen op zitten zal altijd wel een keer de bom barsten :D vrouwen zijn gewoon krengen onder elkaar daar kunnen we niets aan doen dat is genetisch bepaald :p

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    knap hoor dat een cb kan beoordelen dat een kind van 1,5 adhd heeft whahhaha gek toch dat daar allemaal testen voor bestaan maar dat sommige cb's dat kunnen concluderen van 10min een kindje zien,,,,,heel knap van ze. (lijkt mijn cb wel,,,,zucht)

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja schandalig he! en het dan proberen te gooien op mijn alleenstaande ouderschap! etters! heb ze ook meteen ff gezegd waar het op staat en dat ze zich nergens mee hoeven te bemoeien en mij alleen advies hoeven te geven als ik erom vraag

4. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    dit klinkt alsof ze gewoon een vooroordeel hebben over alleenstaande moeders hebben..... bah!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, ik bedoelde ook niet dat het een 1-op-1 vergelijking was hoor... Maar van die meiden die het CB niet thuis willen hebben, maar WEL iedereen staan te vertellen hoe fout ze het toch niet doen, daarvan denk ik echt... zoals de waard is, vertrouwt ze haar gasten... :D

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja dat hadden ze in het begin dus dat ben ik wel gewend maar ik zal daar ook nooit teveel zeggen bij die mensen!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hangt er vanaf waar ik ben maar meestal laat ik hem in een afgesloten auto wel zitten. Bij een heel groot tankstation bij de snelweg (komt zelden voor) neem ik hem wel mee omdat ik hem dan niet kan zien en het lang kan duren. Het hangt gewoon van de situatie af. Eigenlijk probeer ik te tanken als ik alleen ben... :D

Ik laat mijn zoontje wel alleen in onze (afgesloten) tuin en dan sta ik bijvoorbeeld te koken. Ik kan hem dan niet direct zien (wel als ik even mijn hoofd om de hoek steek). De tuin is relatief veilig (al staan er natuurlijk planten e.d. in) maar hij vindt het een prachtige ontdekkingsreis en ik wil hem graag zijn gang laten gaan.
    Een relaxmoeder wil ik mezelf misschien nog net niet noemen maar ik voel me bij iets dergelijks wel het prettigst.

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik ben geloof ik ook wel echt een relax moeder... Mijn zoontje speelt heel vaak alleen buiten... En we hebben een erg grote tuin van zo'n 850m2... Heerlijk toch?

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Probeer Milan niet alleen te laten, maar ontkomt er niet altijd aan. Ik tank vaak bij een tankstation waar je buiten kunt pinnen, dan hoef ik niet van de auto weg. Maar als het niet kan en Milan ligt te slapen laat ik hem lekker liggen met de deur op slot.

In huis laat ik hem wel eens alleen, bv ik boven hij beneden in de box. Maar op straat is het verder gelukkig nog nooit nodig geweest. Maar je weet maar nooit.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zeker weten maar uh... da's geen tuin... da's een weiland!

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Haha erg hè... Dus ik ben hem regelmatig ''kwijt''
    gelukkig is het allemaal goed afgezet...

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja waar ik altijd pin is gewoon een rustige parkeerplaats, maar vind het zo'n gedoe om ze voor die 2 min eruit te halen... erg sneu als je ze steeds moet verslepen omdat je overal een probleem in ziet... ik zou zo niet kunnen leven hoor pfff

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou ja zeg, dat is echt niet sneu voor mijn zoontje hoor ;) Net zoals jij blijkbaar vindt dat ik overdrijf, kun jij ook overdrijven. Daarbij is mijn leven echt niet moeilijk of vermoeiend dus er valt prima mee te leven. ;)

Overigens zou het me niets verbazen dat ik het anders zou doen als ik straks 2 kinderen heb en ze sowieso ook wat ouder zijn. Maar dat zie ik dan wel weer. Voor nu is het een kleine moeite om hem er uit te halen, voor die paar keer dat het voorkomt.

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Als je dat al zo erg vind zul je het idd wel zwaar hebben ja.

Deel Deze Pagina