Iedereen in mijn omgeving wordt maar even zwanger. Nu weer iemand die jarenlang dik geblowd en gerookt heeft en zich regelmatig liet vollopen met een hoop drank. Ik word er echt een beetje down van. Ik wil ook........ Sorry, maar zo nu en dan baal ik er echt behoorlijk van. Niet dat ik het de anderen niet gun, maar ik wil ook zo graag .
Kan me zo goed voorstellen prinses! Het is zo oneerlijk verdeeld! Besef het zelf maar al te goed iedere keer. En ik hoop zo om gewoon binnenkort een bericht van je te lezen dat je lekker zwanger bent. Jouw tijd komt nog, weet het zeker hoor! Hou je haaks x Ster
Lieverd, weet precies hoe je je voelt. Het is gewoon zwaar balen dat het bij ons op deze manier moet lopen. Dat je daar verdrietig van wordt, is niet meer dan normaal. Zoals je weet zitten we in het jaar van de walvis, dus ook voor ons gaat het gewoon goedkomen. Blijf erin geloven! Ik sleep je even uit die diepe put. Kop op! Schouders eronder en gaan met die banaan! Kus Elvira
Jullie zijn echt lief. Het is inderdaad jammer dat het zo moet lopen, en de ene dag kan ik er beter mee omgaan dan de andere. Eigenlijk vind ik ook dat ik niet moet zeuren, aangezien anderen veel langer bezig zijn. Ik baal er alleen van, dat het lijkt of iedereen met 1 x klussen zwanger is. En dat wachten is ook zo vervelend. Bedankt in ieder geval voor de opbeurende woorden. Ze helpen al een beetje: In 2007 we all gonna be a WALVIS!
Nou, niks meer aan toevoegen zou ik zeggen! Dikke knuffel van mij meid...je komt er wel! Moet gewoon. Het helpt allemaal niks aan je gevoel, dat weet ik...maartoch. Mens moet wat he Liefs Elmo
Hai prinses, Ik weet wat je bedoelt... Mijn schoonzus en zwager kijken naar elkaar en zijn zwanger... Maar we zetten onze schouders eronder en gaan ervoor in 2007 Ook al zijn we soms verdrietig en denken we dat het ons niet is gegund... Dikke knuffel en je weet ons te vinden als je het niet meer ziet zitten Liefs Mariska
Dank jullie wel, lieve meiden! Ergens ben ik blij dat de vakantie afgelopen is, en dat ik me weer een beetje op mijn werk kan richten. Even niet meer zoveel denken! Mijn ei is, volgens mij, ook geweest, dus daar hoef ik me ook niet meer mee bezig te houden. Even geen ovu-testen meer, even niet meer denken. Bedankt voor alle steun!