Gatver met een hoofdletter G

Discussie in 'De lounge' gestart door cam, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Mijn dochter van 2 is drie daagjes bij mijn ouders wezen logeren. Had in haar tas wat liga en een zakje met drie doosjes rozijntjes gestopt.

Mijn ouders hebben haar een doosje rozijntjes gegeven en na een paar minuutjes riep mijn dochter....ieeeewwww....beestjes.

Zaten er maden in die oosjes rozijntjes!!!!!

getver,getver,getver...het idee dat ze daar iets van gegeten heeft maakt me zooooo misselijk:$

Heb gelijk de kast schoongemaakt en had dus nog een verdwaald doosje gevonden open gemaakt..en jawel hoor...

ALLEMAAL BEWEGENDE ROZIJNTJES......:x

mijn ouders vertelde dat de rozijntjes nog goed zouden moeten zijn gezien de uiterste houdbaarheidsdatum....ik had de zak een maand geleden gekocht bij de AH (eigen merk)....blegh!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gadver, hoe komen die maden in de doosjes? Gadverderrie. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    IIiieeeeeeuuuuuwwww dat is wel heel erg smerig! Meteen een klacht indienen bij de AH en als het nog kan, foto's maken ervan!

4. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Dat vroegen wij ons ook af....hoe komen die eitjes en maden er uberhaupt in? hebben we ze zo al gekocht of wordt het ECHT tijd voor de grote schoonmaak (schaam!)

Vliegen leggen toch eitjes, maar die kunnen toch niet die doosjes inkomen zou je zeggen....

Heb ook gewone rozijntjes in zakken van de AH en die gebruiken we bv voor de pannenkoeken, dus die zakken liggen er ook wel eens een tijdje. Pannenkoeken eten we hier niet wekelijks...

Ik heb alles weggemikt...mijn maag draait nog steeds...brrrrr....

even geen rozijnen hierzo in huis ;)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    bahhhhhhh en inderdaad een klacht indienen hoor, dit kan toch niet!?

6. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Nou ik was gister aan het oppassen,toen hadden de oppas kids ook een doosje daarvan toen zij de oudste kijk je eerst even of er geen beestjes in zitten,ik dacht huhhhhhh toen zei die ja bij mij school hadde ze er ook beestjes in!
    Terug gaan na de winkel zou ik zegen

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gedver, vanaf nu ga ik ook controleren.

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Wij hadden nog 6 doosjes liggen en hebben ze gelijk gecontroleerd maar geen beestjes.
    We hebben ze wel weggegooit, zekerheid voor alles ;)

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Als ik ERGENS van over mn nek ga....
    Ben niet snel vies. Spinnen, oorwurmen, het doet me allemaal niks. Maar bij de gedachte alleen al aan maden gaat mn maag niet gewoon draaien maar loopings maken.....blegh!
    (en dan te bedenken dat ik n doosje maden in de koelkast heb staan omdat mn man graag vist....ik raak ze NIET aan!!)

Maar idd...zijn dan erg kleine vliegjes die in de doosjes kunnen of toch al "besmet" voor verpakking....ugh...gaat mn maag weer...

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

meis..
    dit is een fabriekfout hoor
    hoe kan ubberhout een vlieg in een doosje komen..
    had ermee terug gegaan..
    bleh zeg

11. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah Bah Bah, brrr, moet er niet aan denken...

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Gatver ben ik even blij dat ik de rozijntjes altijd in een bakje geef.
    Moest er niet aan denken

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oooee, als dit amerika was geweest was je rijk geweest :)

maar ik zou wel een klacht indienen.. waarschijnlijk is er al iets fout gegaan in de fabriek.. want ja, het kan een keer voorkomen dat er beestjes in 1 doosje rozijntjes zitten, maar niet in allemaal. Dus aan je schoonmaakkunsten zal het niet liggen denk ik. :)
    Ookal heb je ze al weggegooid, het loont altijd om AH aan te schrijven.. die zullen ook wel snappen dat je geen doosjes die zelf al richting prullenbak lopen gaat bewaren.
    succes

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    He bah t idee alleen al!

Maar ik wil wel iets zeggen.....ik heb t dus gehad met een zak rozijnen voor te bakken.
    2 x gebruikt voor appeltaart, niets aan de hand.
    Nu kwamen we terug van vakantie en ineens zaten er in t keukenkastje een paar kleine soort motjes.
    Ik pak dus alles uit de kast en in de zak rozijnen zaten allemaal korreltjes en hele kleine maden!
    Dus geen grote, witte, vliegen larven...maar vele kleinere.
    Heb de zak dus ook maar weggegooid.
    Maar het hoeft dus niet perse zo te zijn dat ze zo al uit de fabriek komen.....kan helaas ook in je eigen keuken onstaan!

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Aaaah gatver. Ik gooi het doosje die als traktatie hier in huis is beland direct weg.

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Gatsie wat smerig!

Misschien zat er in de druif (waar later dus de rozijnen van gemaakt zijn) al wel een beestje of zo.... Wat uitgegroeid is tot allemaal maden.
    Als ik dit zo hoor dan zou ik mijn kind toch niet zo graag meer zo snel rozijntjes geven.
    Normaal is dit een verantwoord tussendoortje voor je kind, maar nu dus niet.

17. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Gadverdamme wat vies! Maden kunnen het eigenlijk niet geweest zijn, die leven alleen van vlees. Maar dan nog kan het een ander vies beestje zijn wat het prima op rozijntjes doet. Wel geleerd dat tegen de tijd dat ze ze mag, ik het zeker ga controleren!

18. Ah bah! Voor hetzelfde geld had ze al die beesten opgegeten! :$

Ik zou ook zeer zeker een klacht indienen, waarschijnlijk zullen ze daar dan extra controleren en dat kan nooit kwaad natuurlijk!
    Kan natuurlijk dat het thuis is gebeurd, maar toch!

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ieeeewwww wat vies , de kleine meid zou ze al opgegeten hebben zonder het te zien , moet je toch niet aan denken ... en dat een vlieg in het doosje is gekropen lijkt me sterk want er waren meerdere doosjes die vol zaten ... ik ga in ieder geval gelijk alle rozijnen wegmikken nu ;)

Wij hebben eens een rijstevlaai van de bakker gehaald voor een verjaardag en bijna de hele familie had er al een stukkie van gehad toen mijn tante kotsend naar de wc rende , wij allemaal beduusd , wat bleek er zat ook een hele madenfamilie in ... we kregen een nieuwe vlaai maar iedereen heeft nu toch een soort afkeer tegen deze vlaai bij ons in de familie , hahahaha ...

20. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Wij hadden het gelukkig niet met rozijntjes, maar wel met kattenbrokjes.van die kartonnen pakken van felix.

We hadden echt niets in de gaten, en toen we smorgens een keer beneden kwamen en de hele kast en plafond onder de maden zaten.Gadverdamme zeg!!!!
    Nog hadden we niet in de gaten dat het daar van kwam, totdat mijn moeder ook een aantal maden in huis had, zij had die kattenvoer ook gekocht.
    Toen viel bij ons het kwartje en zijn we direct in de pakken gaan kijken, had er 2 gekocht.............ja hoor, vol met maden.

Deel Deze Pagina