Ik ben me al een poos aan het afvragen hoe je dit kunt maken: Een zwart/wit foto en dan een gedeelte van die foto in kleur,bv een kledingstuk o.i.d. Wie weet hoe je dit moet doen in psp(ik heb versie x2) Of moet je dan een ander programma hebben zoals photoshop ofzo? Mischien dat iemand van jullie dit weet?
Hoi, Met de vrije selectietool het deel selecteren wat je gekleurd wilt hebben en dan inkleuren - staat onder kleurtoon verzadiging. Het kan op verschillende manieren maar dit is toch wel de simpelste. Groetjes Brez
Je doet image grayscale en dan copy image daarna haal je het weer terug met dat pijltje (je weet wel welke) en dan doe je paste as new layer. Dan wortie weer zwartwit en wat je WEL in de originele kleur wil gum je uit met de gum. Succes !
Yesssss Moest alleen even nadenken,want heb de Nederlandse versie,maar het is helemaal goed gekomen. Heel erg bedankt hoor!
wat je ook kan doen is de gekleurde foto kopieeren en plakken als nieuwe afbeelding. 1 foto maak je grijs met grijswaren. dan kopieeer je die op de gekleurde foto als nieuwe laag. dan selecteer je het gedeelte wat je gekleurd wilt hebben en dan op delete...