Hallo alemaal,goede morgen Gisteren avond op het toilet een heel klein beetje helder (mag eigenlijk geen naam hebben)bloed gehad. Ik dacht wel van balen maar ja dan gezellig samen de tweede ronde in. Vanmorgen op het toilet helemaal niets maar heb wel wat buikpijn. Nou ja ik kijk wel hoe het loopt en of de komen of niet. En bedankt voor de tip van de zw test van het kruidvat. Ik zie nog wel waar ik het ga kopen. Eerst maar afwachten of mijn ongi op gang komt. Doei Teddy.
Nou, ik heb de test gedaan... Ik was bang dat ik geen 5 seconden over dat strookje kon plassen, dus ik heb het maar in een (schoon) jampotje opgevangen. Ik had er volgens mij wel drie potten mee kunnen vullen. Anyway... het bleef maar bij één streepje... Maar ja, het kan nog altijd zo zijn dat ik te vroeg heb getest. Ik heb zelf het gevoel dat ik vandaag of morgen gewoon ongi ga worden.
Ik zou gewoon eerst afwachten tot je uberhaupt overtijd bent...ten eerste kost het je anders veel te veel testen, en ten tweede heb ik al heel wat teleurgestelde meiden voorbij zien komen waar de test positief was, maar die toch ongi werden.... Soms is de bevruchting wel gelukt, maar gaat er bij de innesteling iets fout... persoonlijk weet ik dat maar liever niet...vandaar 'gewoon' maar wachten....
Ik weet het en je hebt gelijk, maar het was sterker dan mezelf. En hoe gaat het met Teddy en Manuela79? Jullie zouden vandaag toch testen?
hoi schaapje ik ben ook overtijd heb gister nog negatief getest . ben wel telkens met vlagen misselijk en kan niet op mn buik liggen. mijn temp was vm nog 37.3 weet het ook niet wacht maar tot za en dan weer testen gr gerda
Hallo. Ik ga vandaag ook maar testen terwijl ik eerst tot het weekeind wilde wachten. aangezien ik al een paar dagen bruine afscheiding heb en dan is het weer weg en dan komt het weer en mijn ongi zet dus niet echt door. Maar wat ik nu even belangerijker vind is dat de pijn in mijn mond weg gaat. Al een week veel pijn en vanmiddag kan ik terecht bij tandarts. Ik slik nu regelmatig paracetamol wat ik anders nooit doe. Iedereen veel sterkte. doei Teddy.
Hoi lieve meiden. Hier een berichtje van mij met veel pijn in mijn mond,om 16.30 een afspraak bij de tandarts. Ik heb vanmorgen getest maar het is niet raak een streep kwam te voor schijn. Mijn ongi komt nog niet zo goed op gang en heb soms nog steeds bruine afscheideing en soms ook helemaal niets. Ik wacht tot volgende week en is mijn ongi er dan nog niet dan ga ik weer testen. Dag meiden tot snel weer.
hey meiden, bij deze wil ik jullie allemaal veel succes wensen, bij mij is het namelijk ook de eerste keer en hoop natuurlijk ook dat het direct raak is, maar ik kan pas over 10 dagen testen en die dagen duren heel lang!! Veel succes En hopelijk allemaal een goed resultaat
Hallo. Ik ben net bij de tandarts geweest en heb een wortelkanaal behandeling gehad en o wat doet dat pijn. Mijn zenuwen zijn ontstoken en die heeft hij er uit gehaald en ondanks de verdoving wa het niet helemal goed verdoofd omdat het op die plek moeilijk te verdoven is en ik ging door de grond van de pijn,ik heb liggen janken. Nu voel ik niets omdat ik nog verdoofd ben en ik heb een nood vulling. En ik ben nog steeds niet ongi geworden. Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed want ik voel mij erg beroerd. Weet niet waneer ik weer online ben maar voor nu dikke knuffel van mij en tot de volgende keer. Doei Teddy.
Hey Teddy, wat balen van die ene streep en dan ook nog eens zo'n pijn in je mond. Hopelijk voel je je snel beter!! Ik zou idd ook vandaag testen maar door de hele verbouwing in ons nieuwe huis was ik een beetje de weg kwijt en had niet eens in de gaten dat het vandaag donderdag is (ik heb namelijk nu ook "vakantie") Morgen ga ik wel even testen! Schaapje; lief dat je aan me denkt, hopelijk is het voor jou ook snel raak! Liefs Manuela
Helaas. Ik heb zojuist getest en negatiever kan gewoon niet! Niet eens een heel licht streepje. Ik baal eigenlijk behoorlijk Nu is het dus afwachten op mijn ongi en als die uitblijft doe ik volgende week nog een testje.
Ik begrijp hoe je je voelt. Het zou natuurlijk nog kunnen zijn dat je ook te vroeg hebt getest. In ieder geval succes met de verbouwing!