Wie weet wat dit is

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pumbaa, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ons kleintje van net geen twee spuugt de laatste tijd enorm veel. Ik ben al gaan kijken of er etenswaren waren die ze net had gegeten voordat ze begint maar daar kan ik geen regelmaat in vinden. Ik heb even gedacht dat ze autoziek was en dus last had van een langere reis, maar vaak doet ze het op de terugweg in de auto en niet op de heenweg. Dus dat lijkt me ook sterk. Nou heeft laatst de KNO gezegd dat haar keelamandelen vergroot zijn en er echt uitzien als amandelen die vaker ontstoken zijn. Zou ze daar last van hebben en daardoor spugen? Ik weet het niet meer. Ik weet alleen dat het erg vervelend is voor haar maar ook voor mij. Net weer heel de auto uit kunnen soppen, de autostoel ligt weer helemaal uit elkaar en in de was, maar afgelopen week ook alweer het bed kunnen verschonen. Ze spuugt ook zo enorm veel waardoor ze rechtstreeks door naar de douche kan aangezien ze helemaal onder zit. Ze raakt ook volledig overstuur. Ik vraag me alleen af of ik onderhand een keer de huisarts of KNO moet raadplegen of dat het een periode is waar ze in zit en weer overheen groeit. Dus ik zoek advies en/of tips....

2. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee wat het is,

Als het wagenziek is zou dat lijkt mij ook op de heenweg moeten zijn.

Zou toch eens even langs de huisarts gaan, want dit is niet leuk voor jullie.

Misschien iets met een maagklepje of misschien toch die amandelen.

3. meelezer

meelezer Niet meer actief

Ik zou wel ff de ha raadplegen zeker omdat je aangeeft dat ze al vergroot zijn. Weet niet of ze er van kunnen spugen, gelukkig geen ervaring mee.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ja zeker verder mee gaan...

5. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Mijn zoontje gaat spugen als hij het te warm heeft. Vaak is het buiten koud en dan kleed ik hem lekker aan maar in de auto wordt het dan te warm voor hem. Ik weet niet of dat bij jullie ook het geval is.
    Ik zou zeker ook verder blijven zoeken.

Groeten Jane

Deel Deze Pagina