T is zo raar... Onze dochter was een half jaar toen we voor een 2de gingen.. Dat duurde en duurde. IUI pauzes en vorig jaar te horen gekregen dat ICSI onze enigste kans zou zijn.. En dan krijgen we een escape IUI vanwege weinig follikels.. En dannn... 10 jaar!!!! Ik houd mij zelf nog even op veilige afstand.. Maar word zo nou wel moeilijker.. Waarom test ik dan ook zo vroeg hahaha
Ik vind m er goed uitzien en ze lopen ook lichtjes op. Heb geen verstand van de pregnyl. Wanneer mag je officieel testen?
Maar ik houd mij nog op een veilige afstand hoor RoGiJuLi.. Hij loopt idd op maar toch ergens in achterhoofd galmt het in mijn hoofd "Te vroeggg getesssttt, jaren over gedaannnnnn, was een escape iuiiii, te vroegggg getesssst"
Jij bent hartstikke zwanger hoor de testen lopen op Dus dat is een heel goed teken Voorzichtig gefeliciteerd het is je van harte gegund
Gefeliciteerd!! Bah wat spannend!! Leef helemaal met je mee! Hoop zo dat het blijft plakken!!!! Duim duim duim duim
Hmm wachten is stom!! Ik durf nog geen dank je wel te zeggen voor de felicitaties. Hoe graag ik het ook zou willen haha.. Net nog een actiontest gedaan.. deze was vorige week wit en wit.. Nu zie ik heel erg licht streepje.. Of mijn verbeelding ziet die zitten.. maar ja natuurlijk geen ochtendurine voor gebruikt. Waarom is een mens zo ongeduldig hè!