haar verven en evt ontkleuren?!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goeieavond dames,

Ik heb een vraagje en op internet kom ik geen duidelijk antwoord tegen... ik wil echt graag mn uitgroei laten verven ( teveel grijze haren en al lang uitgesteld ) kan en mag dit tijdens je zwangerschap? En nou wilde ik misschien wat anders met mn haar ipv een kleur wilde ik evt de punten wat lichter of wat highlights, hierbij komt er dus geen contact met de hoofdhuid. ...kan dit kwaad of kan ik dat beter niet laten doen?
    Ik hoop dat jullie een antwoord hebben...

2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    tegenwoordig zit er niet zoveel zooi meer in haarverf, maar velen zullen zeggen "better safe then sorry"!

Ik heb mijn haar zelf bij beide zwangerschappen zelf geverfd... 1e geblondeerd en nu bij de 2e een rooiere/warmere tint erin en alles ging prima en gaat ook nog steeds prima met mij en de beeb! :)

Let wel op dat je haar anders kan reageren op de verf door hormonen... ik was van de week bij de kapper en die kapster vertelde dat ze het haar van haar vriendin wilde verven (naar een donkerdere kleur) en haar haar sloeg dus groen uit! ;)

3. Logan

Logan Niet meer actief

Dat kan hoor. Ik zou alleen het ontkleuren wel laten doen, zwanger of niet :D dat gaat nog wel eens mis bij thuis gebruik haha.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb tijdens al mijn zwangerschappen gewoon m'n haar laten verven.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ook gewoon hoor , gaat prima ;)

6. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik ben ook gewoon naar rood gegaan geen problemen gehad hoor ;)
    Volgende week alleen weer verven.. merk wel dat de verf minder goed pakt als voor de zwangetschap en begin een beetje oranje te worden:);)

Deel Deze Pagina