innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ijskonijntje, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Hoi,

Ik heb op 14 december mijn eisprong gehad. En sinds gisteren verlies helderrood bloed. Is dit een innestelingsbloeding? Want als ik na ga dat er 5 dagen tussen zit en het toevallig nog te vroeg is voor mijn menstruatie want dat is pas op de 28ste, dan moet dit nu wel een innestelingsbloeding zijn. Want meestal begint mijn menstruatie met bruine afscheiding en gisteren begon het met roze en daarna dus helderrood wat ik in het begin al zei.
    En hoelang duurt gemiddeld zo'n innestelingsbloeding?
    Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is want dan heb ik goede hoop dat ik volgende week een positieve test in handen heb.

Groetjes Astrid

P.s mijn banner klopt niet want hij gaat niet tot 41 dagen.
    Want mijn cyclus is namelijk 41 dagen

2. McNugget

McNugget Niet meer actief

Hee Astrid,

Ik zit met hetzelfde als jij, vandaag is volgens de calculator de innestelings dag. Vanmorgen had ik dan ook helder rood bloed verlies en voel wel een beetje kramp als een ongesteldheid. Ik hoop dat het van de innesteling komt! Ik ben nu op me werk en als ik straks pauze heb om 12 uur hoop ik dat het voorbij is dat bloeden!
    Verlies jij nog steeds bloed?

Groetjes Marit

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb m'n laatste zwangerschap een innestellingsbloeding gehad, deze was echter roze en bruinig bloed en geen helderrood bloed!
    Verder kan ik je niet helpen!

4. McNugget

Heyy ..

Ja het is nu eigenlijk heel licht bruinig en droog op me tampon ( sorry ) maar normaal met ongesteldheid is het slijmerig ( sorry ) haha .. ik heb wel krampen, maar goed ik zie het vanmiddag wel als het vlink doorzet dan ben ik ongesteld. Maar als het innesteling is hoellang blijf je dan bloeden?

Groetjeessss

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik had een halve dag wat rozigbloed verlies...
    en de volgende dag had ik wat druppels bruin...
    Daarna was het weg, ik had wel heel erge ongesteldheids krampen...

6. McNugget

Oke, nou ik heb net weer gekeken, en heel lichtjes nog wat bloed verlies en een beetje bruin. Verder worden de krampen iets minder. Spannend!

7. Niet meer actief

Ijsklontje, hoelang ben je gestopt met de pil?
    En weet je zeker dat je 14 dec je eisprong had?

Deel Deze Pagina