Volgens mij gaat iedereen er wel een beetje vanuit toch snel zwanger te zijn. Elke maand valt het toch weer tegen als je ongi word, ik begin na bijna een jaar toch ook sterk te denken dat er iets mis is. Maar misschien zijn we er gewoon te veel mee bezig, moeten we het wat meer los laten en wie weet, brengt 2008 ons dan wel hele gelukkige tijden. Tessa, succes meid, hoop dat je toch snel zwanger mag worden! Liefs parels
yep hier nog zo 1...het gevoel heb ik ook...zit nu in ronde 7 en denk dat ik weer gewoon ongesteld zal worden...ben zooo bang dat ik geen kinderen kan krijgen...kijk voor een vrouw kunnen ze nog heel veel doen..maar als het zaad van de man niet goed is, heb je wel een probleem..en ik ben 29 jaar ik zou het geen fijn idee vinden om nog een paar jaar bezig te moeten zijn voor ons eerste kindje...
ja hoor hier nog zo iemand, zit nu in ronde 4 en vindt het iedere maand weer spannend. Maar ja ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn. Gewoon lekker klussen als je zin hebt en rond je ei wat vaker. Ik ben bewust nog niet begonnen met themperaturen ofzo. Wel heb ik deze maand ovulatietesten gedaan om precies mijn ei te vinden, maar helaas heb ik hem nog niet gevonden, dan maar de hele maand regelmatig klussen. Het komt vaak, juist als je het niet verwacht.
alle vrouwen die stoppen om zwanger te worden .willen zo snel mogelijk zwanger zijn .dus iedere maand weer ongi ,is gewoon pijnlijk,,,maar echt positief blijven ,,ik denk bijna zeker te weten weer ongi te worden ,maar ik denk zo ok weer ongi,weer een stapje dichter bij het zwanger worden succes en kop op
poeh, knap van je dat je zo denkt! ik denk niet meer zowij gaan nou ronde 18 in en we hadden al een afspraak met de ha. alleen gaat die verhuizn grrrr. dus maar weer uitstellen.... maarre ik denk elke maand weer: zal het nu dan zo zijn? ik begin al net als ik weer ongi ben geweest. nu heb ik sinds kort een hele rare cyclus snap er niets meer van maar goed....... afwachten.... en ja idd babyboom kijk ik al niet meer. zucht tranentrekkend... succes meiden! liefs ellen
Hallo dames, ik ben er ook zo eentje Ik weet dat het nog vroeg is ( zit in me 3e ronde) maar toen me ongi, afgelopen maandag kwam begon ik opeens te huilen Vondt het zelf wat dom, omdat ik weet dat het niet 1, 2 gaat, maar toch. Het feit dat je bewust ervoor kiest maakt het ook zo moeilijk, dat je snel zwanger wil raken, ik wil ik wil ik wil, haha . Nou ja de dokter zei als ik zo ermee bezig blijf het nooit lukt. Ik probeer er niet aan te denken maar het gaat automatische. Je past je hele denken en doen aan het zwanger raken. Ben wel erg blij dat deze forum er is, omdat vaak mensen in je omgeving je niet echt begrijpen, en jullie wel
Ik ook! Ben nog geeneens echt ongesteld geweest, op een paar rode druppels na dan. Kom net terug van de gyn en volgens haar was alles ok. Ben nog vollop aan het ontpillen....
@ Chebu: net als jij zit ik ook nog steeds te wachten op de ....Op 9 oktober heb ik de laatste pil geslikt, daarna een onttrekkingsbloeding gehad en sindsdien nog geen ongi gezien. Wel een piepbeetje bruinverlies vorige week, maar daar had ik zelfs nog geen inlegkruisje voor nodig. Het enige wat de huisarts (assistente) zegt is dat ik geduld moet hebben en vooral niet ongerust moet worden. Mijn lichaam moet het nu helemaal zelf weer doen na 15 jaar pilgebruik. En tja, hierdoor ben ik ook erg bang dat het bij mij wel eens heel erg lang zou kunnen duren voordat ik zwanger ben. En ik ben ook net 33 jaar geworden. Het zou ons eerste kindje zijn en ik heb ook niet meer jaaaaaaaaaaaaaaren de tijd helaas.... Ik hoop dat 2008 voor iedereen een jaar mag worden met veel babygeluk. [-o<