Ik heb het gevoel dat ik een tweeling heb…

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Weff, 5 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weff

Weff Lid

3 jul 2023
    6
    5
    3
    Vrouw
    Hoi hoi!

Ik weet nu iets langer dan een week dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Als ik het goed heb berekend ben ik nu 5+5 weken. Het rare is.. dat ik zo een sterk gevoel heb dat ik een tweeling heb. Ik heb nog helemaal geen echo gehad. Ik wilde dit niet delen met mijn partner want ik dacht die gaat denken dat ik gek ben. Maar toen we aan het praten waren gaf hij opeens aan dat hij denkt dat het een tweeling is… ik vond dat zo gek! Ik vertelde gelijk dat ik dat gevoel ook had maar niet met hem had gedeeld.

Nou heel gek dus. En wilde het even hier delen. Ik heb 24 juli mijn eerste echo dan ben ik 8 weken. Ik hoop dat alles goed is.

Ik wil nog wel even zeggen dat ik niet teleurgesteld wordt als we er maar eentje hebben. Want twee lijkt mij erg zwaar. Maar het is allebei leuk. Als we maar een gezond kindje op de wereld kunnen brengen.

MamaSofie1, Milena92 en Mrs1 vinden dit leuk.
  2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd!

Bijzonder hoe je dat onafhankelijk van elkaar kan voelen. En het zou ook best kunnen zijn dat dat gevoel klopt. Benieuwd wat de eerste echo gaat laten zien!

3. Weff

Weff Lid

3 jul 2023
    6
    5
    3
    Vrouw
    Dankjewel!

Ja wij vonden het ook heel bijzonder. Wij zijn erg benieuwd of ons gevoel klopt…

Ik zal uiteraard de uitslag hier delen. :)

sannelis en WWJD vinden dit leuk.
  4. Rubydali87

Rubydali87 Actief lid

29 mrt 2022
    161
    181
    43
    Vrouw
    Ik ben benieuwd! Wij hadden ook allebei dat gevoel (zit ook in de familie) en het klopte!

5. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.387
    1.325
    113
    Vrouw
    Spannend!!
    Lijkt me inderdaad wel druk, twee kids in een keer. Maar als het zo is dan zorg je er toch goed voor natuurlijk. Als ze maar gezond zijn. Ben erg benieuwd of jullie gelijk gaan hebben!

6. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Spannend! ben heel benieuwd!

7. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    722
    698
    93
    Vrouw
    Spannend! Ik hoop op een goede echo deze week en ben benieuwd naar het aantal kindjes.

8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.868
    2.549
    113
    Iets anders maar als kind speelde ik altijd dat ik een zoontje kreeg met poppen enz. Toen ik zwanger raakte wist ik 100 procent zeker dat het een meisje was. Geen idee waarom dit gevoel zo sterk was maar het klopte wel en natuurlijk was die kans 50 procent maar toch.
    Ben heel benieuwd naar je echo, succes morgen :)

9. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    @Weff hoe was je echo?

10. Mrs1

Mrs1 Actief lid

10 jan 2017
    285
    107
    43
  11. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Ergens anders heb ik een echo van haar gezien. Is er 1 :)

Kretacorry en Mrs1 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina