Ik vind het stoere kapsel je juist wel vrouwelijk staan. Lippenstift, bril en goede kleding en veel vrouwelijker als vele andere vrouwen die ik rond zie wandelen met lang (zgn. vrouwelijker) haar. Is maar net hoe je het aankleedt hoe het eruit ziet/overkomt vind ik, dat bepaal je niet aan de lengte van het haar..
Thanks allemaal voor de reacties of jullie het nu wel of niet leuk vinden ,ik voel me goed Ik ga slapen en kan morgen denk wel 10min langer blijven liggen denk ik... LOL!!! Blijven jullie ondertussen wel een beetje lief tegen elkaar....het is mijn haar maar hoor...niet iedereen hoeft t mooi te vinden hoor,andersom vind ik ook niet altijd alles mooi
Ik vind het trouwens in de verre verste niet mannelijk staan bij je?! Je bent mooi opgemaakt, een leuke bril en je ziet er hartstikke verzorgd uit.
Ik vind dat het je jonger doet lijken staat je goed in elk geval.... Maar wel lef hoor die stap te zetten. Ben benieuwd hoe morgen iedereen reageert
Leuk, en gedurfd! Ik heb er soms ook wel oren naar, maar zodra ik zelfs maar erover begin te praten, schiet mijn man in een stuip
Niet mijn smaak sorry, Maar wel superstoer dat je het gedaan hebt. Als jij er blij mee bent dan is het goed toch!
Staat je goed. Ik moet zeggen dat als ik jou was dat ik het nog een standje korter gedaan had. Dit vind ik een beetje een gekke tussenlengte eigenlijk, maar kan ook aan de foto liggen.