ik heb het helemaal gehad,virus of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb het echt helemaal gehad, ik ben al 3 dagen heel erg ziek. Last van Migraine, :evil: dat wil je niet weten, normaal is het na 1 dag weer over. :cry: mijn medicijnen helpen niet. En erg moe echt niet normaal meer. Als het morgen nog zo is dan maar naar de HA. Word hier echt ziek van letterlijk. Oja smorgens kots ik mijn maag er uit sorry voor de praat :oops: Fijn hoor kan niet eens gaan werken en als ik niet werk geen geld weet je. Klussen gaat ook bijna niet. Maar ja moest het even kwijt sorry!!!!! :( :(
    Liefs van jennie72

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat klinkt niet best Jennie... sterkte ermee.
    xxx kaatje

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Beterschap Jennie, hopelijk voel je je snel weer beter! Vanaf hier een virtuele fruitmand :D

4. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    @Jennie72

Hai Jennie, allereerst beterschap!!
    meid kom op, zulke dagen maakt iedereen weles mee. Het gaat wel goed komen met je....Je kan beter naar de huisarts gaan..misschien kan hij je helpen door medicijnen te geven.

Groetjes,
    Alina

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    sterkte meid.

6. Niet meer actief

Dag dames,ik ga morgen even om 11.20 de HA. Is niet echt normaal. Als je al 3 dagen het gevoel hebt dat je hoofd uit elkaar barst. :cry: :evil:
    Ik kan niet werken echt balen moet savonds schoonmaken anders ben ik mijn baan kwijt. Is een uitzendburo :rolleyes: Ik ga mijn bed maar weer in.
    :cry: ;) groeten jennie72
    Bedankt voor jullie meedeleven.
    groeten jennie72

Deel Deze Pagina