Ik heb het helemaal gehad!!! :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jannn, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Graag gedaan schat. Ik leef met je mee. Ik weet heel goed hoe verschrikkelijk het is als je kleintje niet wil drinken, al heb ik het gelukkig nog niet zo erg gehad. Als je 't niet vertrouwt en zo de nacht niet in wil (of als je vannacht het gevoel hebt dat dit NIET past bij Joas zoals je hem kent (of hij juist te suffig wordt ofzo)) gewoon bellen hoor!!! Daar is de huisarts en/of de HAP voor. Hij is nog klein en kan je niet vertellen wat er is. Wat vindt je mannetje?

En die minimale 500cc klopt niet helemaal hoor. Als je minder dan 500cc opvolgmelk binnenkrijgt bij je kleintje, moet je extra vitamine D geven. Dus daar hangt die "minimale" 500cc verband mee. Natuurlijk is vocht belangrijk, maar ook in fruit, danoontje etc zit vocht en dat kan je nu eenmaal niet afwegen. Dus de kleine van Jannn heeft ook wel meer dan 165cc vocht binnen gekregen. Ben het overigens wel met je eens dat uitdroging een gevaar kan zijn en dat ze daar goed op moet letten.

Liefs!!! Xx

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Bedankt meis voor je reactie!!
    Mn mannetje denk ook dat het beter is dat ik morgen even naar de dokter gaat met m..

Hij slaapt nu wel rustig en dat was gisterenavond wel heel anders..

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ga lekker je bedje in dan meissie, dan pak jij ook nog even wat uurtjes. Kans is groot dat je kleine vent nog wakker wordt en dan is het wel fijn als jij ook een beetje functioneert. Succes!!! Ik lees wel hoe het is gegaan. Liefs!!

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja, ik ga zo naar bed. Kgeef m zo nog ff een fles (proberen) en dan lekker slapen hopelijk!

Jullie horen wel wat de HA zegt. Hopelijk mag ik langs komen..

xxx

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zou ik ook zeker doen. Ik hoop dat het snel weer goed gaat met je mannetje. Heel veel beterschap gewensd

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Laat je niet afschepen hoor; hij móet gewoon even naar je manneke kijken!! Hopelijk krijg je er nog wat in dadelijk.

Welterusten!!

7. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Mijn zoontje was ook ziek vorige week (zelfde symptonen), alleen had hij dan koorts erbij!
    Waarschijnelijk een virus geweest,maar zag heel toevallig gisteren dat zijn eerste tandjes beneden aan het doorkomen zijn!!
    Dus moeilijk te zeggen wat het kan zijn!
    Pas alleen goed op voor uitdroging,kan heel snel gaan indd!
    Beterschap met die kleine, hopelijk knapt ie snel weer op!
    P.s
    Bij twijfel altijd de dokter bellen hoor,daar zijn ze voor toch!!!!

groetjes

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan hoest ook heel erg. Vanavond wat minder gelukkig, maar overdag bij enige inspanning was het helemaal mis. Zo erg hoesten dat hij moest overgeven zelfs :(

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,

Ik moet van de dokter toch eerst naar het CB dat is om 10.15 en dan om 11.30 naar de HA..

Vanmorgen met veel gevecht en ruzie 120 cc melk erin gekregen.. Net wilde ik een fruithapje geven, alleen maar gillen!!
    Ik heb zo'n rot gevoel van binnen!! Lijk we of er wat aan mij knaagt..
    Kan niet eens lief doen tegen me eigen kind!!

Kben benieuwd wat eruit komt. Zal we weer niks bijzonders zijn :(

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Geef duidelijk aan dat je moedergevoel je zegt dat er iets niet klopt. Als je alles er in moet dwingen, is dat gewoon NIET goed. Ik neem aan dat hij ook bij anderen niet wil eten of drinken??? Meissie, laat je niet afschepen hoor. Dit is niks voor je kleintje. Hij is normaal geen grote drinker, maar wel een vrolijk kereltje wat toch lekker z'n fruit enzo weghapt. Dus voel je niet schuldig - jij wilt het beste voor hem.

Dikke kusss

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik ben bij het CB geweest. Ben helemaal weer opgelucht.
    De verpleegkundige heb tegen mij gezegd dat ik niet zo moet fixeren op de flessen.. Al heeft hij sochtends maar 100 op, is gewoon prima!! Al drinkt hij nog maar 2 flessen is ook prima! Alleen dan ff vitamine D bijgeven...
    Als ik me minder fixeer merk hij het ook..
    En hij is nu gewoon verkouden en wat benauwd..

Tussendoor thee aanbieden en wat anders, zolang hij plast is het prima..

De arts zei hetzelfde. Heeft alle controles gedaan. Niks te zien..
    Hij vond ook dat ik het moest accepteren dat het een slechte eter is.

Ik voel me al stukken beter! Hij val net in slaapt. Hopelijk slaapt hij nu wel een tijd. Kan mama ff strijken :D

Liefs

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat fijn om te horen meissie... Ik durf te wedden dat je kleintje snel ook rustiger zal zijn. Ook wel fijn om te horen dat CB en de arts duidelijk aangeven dat die flessen niet zo cruciaal zijn. Maakt mama's van andere slechte drinkertjes ook weer wat geruster ;) Was 'ie verder weer helemaal goedgekeurd op het CB?? Goed gegroeid enzo??

Zo, nu kan je vandaag misschien weer wat gaan genieten van je kleine kereltje!!!

Liefs Xx

13. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Edit:

Ik had ff een pagina gemist :D dus mn verhaal sloeg nergens meer op.

Fijn dat het weer wat beter gaat!

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heej meissie,

Ja joh hij slaapt nu ook alweer bijna 2 uur en dat is erg lang geleden. Ben zelf nu ook wat rustiger eronder.
    Maakte echt niks uit hoeveel hij binnen krijgt, want ik moest wel denk dat hij al bijna 8 maanden is, dus ook baby af!
    Dan gaan ze meer behoefte hebben aan ander eten..

Ook mag ik eigenlijk niet om 22.00 nog een fles geven. Moet ik proberen te laten vervallen en dan gewoon die van 12.00 de laatste..
    Kben benieuwd. Doe het nu nog niet.. Denk ik met 8 maanden ofzo..

Liefs

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Niks van jou voorbij zien komen toch??

xxx

16. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hihi, nee dat had ik op die plek gedaan, maar toen ik m plaatste zag ik dat we al een paar pagina's verder waren :) dus boodschap aangepast.

Deel Deze Pagina