Muziek met betekenis

Discussion in 'De lounge' started by WorkingMum, Jul 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Hoi meiden,

Al twee dagen voel ik me 'vreemd'. Niet verdrietig, maar wel erg in mezelf gekeerd. Ben aan het nadenken over mijn relaties mbt familie en vrienden.

Vandaag kregen we een telefoontje voor ons bedrijf (offerte). Vanavond sprak manlief diezelfde man. TOEVAL? Nee, geloof ik niet in.

Vanmiddag was ik met mijn dochter in de speeltuin toen de wind opeens begon te waaien toen ik over alles nog een beetje in gedachten was verzonken.

Nu heb ik enorm veel met het liedje 'Ren Lenny Ren'.
    Voelde ook echt iemand achter me, stond natuurlijk niemand.

Oke, de reden van dit topic, is dat het me leuk leek om te weten aan welke muziek jullie een goede, speciale, verdrietige, blije herinneringen aan hebben (en mss waarom).

xxx

En nu maar hopen dat diegene die over ons waken, morgen ook bij ons zijn :D

2. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Het nummer 'fast car' herinnerd mij aan mijn beste vriend, nu 4 jaar geleden heeft hij zelfmoord gepleegt.
    Ik mis hem echt nog iedere minuut van de dag.

Als ik dat nummer hoor dan denk ik terug aan hem, de geweldige tijd die we hadden, de ruzies en het onuitgesproken verliefde gevoel...
    Dan denk ik aan hoe het had kunnen zijn, de pijn die ik voel dat hij me hier met een miljoen vragen achter liet, dat ik hem niet kon helpen.

Dan voelt hij heel dichtbij, voelt goed, maar wat mis ik hem dan nog meer...

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Zijn genoeg nummers waar ik eigenlijk wel een bepaalde betekenis voor heb!

Maar de voornaamste zijn Zo stil in mij (Van DikHout) en het nummer Careless Wishper (George Michael) Beide nummers zijn gedraaid op de begrafenis van mijn moeder!De laatste is het nummer die gedraaid werd vanaf het kerkje naar haar laatste rustplaats toe. Die nummers kan ik ook eigenlijk niet luisteren zonder te huilen! Nu zelfs na bijna 9 jaar!!

4. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Pachabel - Canon in D pachelbel's Canon in D--Soothing music(the best version) - YouTube
    Heel raar maar elke keer als ik dit liedje hoor begin ik te huilen. Zowel frustratie, geluk, hoop... Alles komt voorbij. Hoorde dit nr toen we 6jr geleden besloten om de pil weg te gooien en 6jr later (nu) huil ik omdat het nog niet lukt...

En......

André - Kleine jongen andré hazes - kleine jongen - YouTube
    Dit omdat mijn vriend zijn vader is verloren toen hij puber was. Elke keer met super nieuws of slecht nieuws komt dit liedje op tv of de radio. Heel frapant!!!

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38

Share This Page