Hollie McNish, "Embarrassed" - YouTube gedicht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Amethist, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Hulde aan Hollie!

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Hear hear!

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Prachtig!

5. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik geef zelf fv maar kan me niet storen aan vrouwen die bv geven waar dan ook vind het zelfs heel erg mooi om te zien is dit in nl ook zon taboe dan?

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vond het erg mooi, maar herken me er niet zo in. Ik ervaar nauwelijks druk omtrent in het openbaar voeden en heb nog nooit op een wc gevoed. Dat zou ik ook pertinent weigeren. Ik ken genoeg plekken waar het geen issue is, dus zou vrolijk naar de buren lopen.

7. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Ik heb nog nooit mijn kindje op het toilet moeten voeden en zou dat ook nooit doen. Ik heb vaak genoeg in het openbaar gevoed wel discreet en je zag niks. 1 keer in de kruidvat mijn zoontje was helemaal overstuur en die moest drinken ik ging gehurkt bij de babyspullen zitten om hem te voeden tot er een vrouw langsliep en ze stapelde dozen babydoekjes opmekaar en zei ga daar op zitten en voed dan verder. In de trein ben ik meerdere malen geholpen om te voeden. Het is in ieder geval ieder zijn (niet altijd)eigen keuze om bv of fv te geven vroeger was het de normaalste zaak van de wereld. borstvoeding, wasbare luiers ipv draagdoek gewoon een laken over je rug

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Het is hier denk ik anders dan in Amerika. Ik heb me nooit geschaamd en altijd in het openbaar gevoed, gewoon discreet. Alleen maar leuke reacties gekregen.
    Maar een erg mooi gedicht!

9. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Dat is zeker waar. In amerika heb je toch ook restaurants waar kinderen verboden zijn.

10. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik denk eigenlijk dat zij uit Engeland komt.

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Waarom je schamen als je bv geeft? Zorg dat je borsten zo goed als mogelijk bedekt zijn en ga je gang.;)

12. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.812
    5.949
    113
    Vrouw
    Heel mooi!
    Het gaat denk ik eigenlijk ook een beetje over de mentaliteit die heerst. Wat ze ook zegt over die billboards
    Een clip met rappers en vrouwen met blote tieten, dat is helemaal hot.
    Maar je kind te eten geven zoals de natuur het heeft bedoeld, DAT kan dan niet! Stel je voor dat je een stukje BORST ziet!! En zeker in de VS, waar die industrie zooo groot is...lekker hypocriet!

Deel Deze Pagina