ja en later verteld mark dat ze 30 jr is en dat zij w.s op oudere mannen valt, dit kon mark niet bevestigen want is hem niet verteld. hij had zijn lekkere tussendoortjes (fruittella drinken) niet mee met het paardrijden. een echte vrijgezel die niet aan z,n medemens denkt
Wat een hork die Mark. Eerst met dat opzadelen van het paard en later toen ze van het paard kletterde. Niet raar dat hij geen vrouw heeft. Dat stelletje vond ik wel schattig en die blonde griet was gewoon erg onzeker.
Ik vind het niet zo raar dat dat ene meisje verbaasd is over hoe hard een penis kan worden... Had ik de eerste keer ook niet verwacht dat ie zó hard zou zijn
Die Mark is echt contactgestoord zeg, wat een rare vent, brrr krijg er rillingen van, arm meiske van het paard afgevallen als je al op zo'n date "moet".. Dat blonde meisje is zonde dat ze zo onzeker is, maarja in het voorstukje zie ik haar uitgaan met die pruik en ze zegt dat ze baalt dat mensen haar als sletterig zien maar dat komt niet door haar haarkleur maar door gedrag (filmpjes, shotjes en dansen en korte rokjes e.d.) als haar haarkleur hoor.. Dat paartje vond ik de jongen echt leuk van, echt een lekkere gast met een grote bek en hart op de goede plek, ik vond het wel een beetje raar, ze wonen samen, slapen samen (zelfs bloot) douchen samen, er werd ook van alles gevoosd, dat vind ik niet jezelf "bewaren" dan eigenlijk maar goed dat is persoonlijk, dat ene laatste daadje (van werkelijk seks hebben) is niet perse jezelf bewaren vind ik dan.. beetje hypocriet vond ik het..
ja ik vond dat ook raar, als je jezelf bewaard moet je ook niet samen douchen, niet samen slapen, en als je dat wel doet, pyjama aan ik ben niet van het bewaren van je maagdelijkheid in de huwelijksnacht, maar als ik dat wel zou doen...dan wel goed he Marc...(of MarK) jeetje wat een man... zijn huis was zwaar ongezellig, dat kan heel simpel leuker worden, zijn hele instelling was zo verkeerd. Arme vrouwtje valt van paard (30 jaar overigens, 19 jaar jonger...) en okee, dat 'ie dan dat paard eerst moet halen, nadat je gechecked hebt neem ik aan of die vrouw niet ernstig egwond is..) okee, maar hij deed toch helemaal niets. Bleef daar gewoon staan en maakte zich zorgen om zijn paard...kom op hey, hork. Logisch, zo'n man zou ik niet hoeven, is een egoist eerste klas hoor. Avithal (leuke naam!) is onzeker om werkelijk niets, maar daar kan zij niets aan doen, in haar geval zou ik haar haar gewoon ene mooie blonde donkerblonde kleur geven, normale, niet heel opvallend, maar leuk naar haar leeftijd. Men, ik zou een moord doen voor haar strakke lijf, maar: ik was ook zo, had ene prachtig figuur, grote borsten, slanke taille, alles superslank, nu ben ik weer flink afgevallen en nu pas merk ik hoe mooi ik toen was, en baal ik ervan dat ik er niet meer van genoten heb toen. 't is de leeftijd denk ik. Ik ben nu iets zwaarder dan toen, niet heel veel, minder strak, dat wel, en ben nu zekerder. Komt wel goed met haar
ja zo denk ik ook, vind het zoiezo dom om jezelf te bewaren maar dat is persoonlijk, jemig je zal maar trouwen met iemand waar je seksueel geen klik mee hebt.. pfff maar goed dat is ieder voor zich..
Ik heb het gekeken. Marc... ja die heeft echt een vorm van autisme. Je kan echt aan alles merken dat hij sociaal niet helemaal in orde is. Die gaat nooooooiiit een vrouw vinden. Misschien maar naar de walletjes voordat hij als maagd sterft
dat zeiden mijn man en ik ook dat ie een of andere stoornis heeft dat ie zich niet kan inleven in iemand want is echt niet normaal gewoon... dat bedje ook op zijn slaapkamer....
Mij niet in elk geval. Heb er niet naar gekeken, en ga ik ook niet doen. Ik heb zo'n voorfilmpje gezien en het riep bij mij één vraag op: wat interesseert mij dat nou?
Pfff die man was echt erg zeg. Afzeiken ipv helpen met paard rij klaar maken, niet helpen opstappen en bezorgt zijn om het paard en dan pas zijn date helpen wAs het toppunt. Naast zijn vieze uitstraling ( vind hem er eng en onverzorgd uitzien) was dit toch het toppunt geweest om geen 2e date te doen. Dan een 1 persoons bed pfff. Huis oke echt een mannen huis maar dat hoeft niet persee een probleem te zijn. Hij heeft een make over nodig en cursus hoe om te gaan met vrouwen. Dan dat jonge stelletje. Respect
Heb het ook even gekeken gister. Avithal: mooi meisje, en tja aan je haar kun je van alles laten doen. (vond die pruik trouwens wel heel gaaf). Stelletje: ooh wel grappig om te zien.. Grote mond dat die jongen had, haha! Maar vond t ook beetje dubbel dat ze wel vozen naakt slapen en samen douchen en toch wachten. En MARC: blegh, wat een man zeg. Vond hem ook zoooo raar doen. In 't begin hielp die zn date niet eens met opzadelen en opstijgen.. toen dacht ik al van noh help die arme vrouw eens! Was mij ook niet alleen gelukt in m'n eentje op een te groot paard stappen! En dan dat ie alleen over dat paard bezorgd is, en niet om haar, terwijl ze er nog best hard vanaf kletterde! En als ik heeeel goed keek ook nog een hoef tegen haar been ofzo aankreeg! Stomme vent vind ik het, hihi . vond t wel heel grappig om te zien .
Dat mensen zo slecht lezen zeg. Lees even paar berichten terug waar duidelijk in staat dat ik terug heb geluisterd en terug kom op het feit dat ze 19 jaar is.
@triskele: viel jou het ook op dat Mark en Linda in het elkerliek in helmond waren ? zou hij/zij dus toch uit de buurt komen Vond hem echt autistisch overkomen trouwens.. Verder vond ik het ook een vies mannetje En hij maakte zich meer zorgen om het paard omdat paarden voor hem altijd op de 1e plaats staan