ja dat dacht ik ook maar toen ging ik die manege opzoeken en kon ik hier in de buurt niet vinden dus dacht dat ik gek werd maar herkende het meteen en mijn man ook..
Die geek!!! OMG! Dat gaat m gewoon echt nooit worden!! En dat moederskindje...agossie... Die moet eerst de navelstreng doorknippen!
Ik geloof dat die geek ook in een voorstukje zei "ja de eerste keer, ik denk dat dat erin, eruit en klaar zal zijn" Nou bij deze zal geen enkele vrouw die dit heeft gezien nog voor hem vallen haha
Wat denk je dat er bij die gereformeerden gebeurt??? Enne Vincent is die ooit niet geweest bij beauty en de nerd? ( ook ooit eens 1 afl gezien net als nu)
Ja echt er. volgens mij zei hij ook nog van mijn ma moet het goedkeuren als jij mij wel mag ontmaagden... Vind het ook een beetje vreemd dat je dit op je eerste date gaat zeggen dat je nog maagd bent en zo.. En het is toch een relatie wat hij zoekt of is het alleen voor de seks voor een keertje?
En dat hij zei tegen dat meisje: ''ja jij ziet er goed uit, goed figuur, netjes verzorgd....'' (zoiets) dat zég je toch niet!? Ik zeg wel eens tegen iemand ''wauw wat zie jij er leuk uit!'' maar ik heb nog nooit gezegd: ''wat zie jij er goed verzorgd uit'', je hebt het niet over een paard ofzo...
Bij sommige mensen begrijp ik heel goed waarom ze nog maagd zijn. Zo'n vent die drukker met paarden is dan met zijn date die er af is gevallen, dat ranzige schaamhaarbaardje van die ene jongen en dan zo'n moederskindje...tja . Wel sneu hoor, ik hoop verder dat ze een leuke partner vinden, op ieder potje past een dekseltje . Dat meisje begrijp ik niet helemaal, die blonde, beetje vaag allemaal.
ik zie er persoonlijks niets mis mee die uitspraak , netjes verzorgd vind ik bv als iemand lekker ruikt en tijd heeft besteed aan zijn uiterlijk daar mag je toch best een complimentje over geven en krijgen?
Ik vind "netjes verzorgd" ook niet vreemd, maar ik vind het wél vreemd dat hij bij zn eerste date haar op die manier hardop zit te keuren, waar ze gewoon bij zit!! En nadat hij haar had verteld dat zn moeder haar moest goedkeuren, droop en knapte ze zichtbaar af. Hij was daarna in de wolken en had niet eens door dat hij helemaal had afgedaan voor haar!! *Shock*!
mijn god.... ik weet niet hoor maar als een date dat ooit tegen mij had ik gezegd had ik me toch even de ogen uit mijn hoofd gekrabbeld....