O god.... Had de eerste aflevering gemist, dus zie Marc nu voor het eerst. Heb er geen woorden voor...
Oh ik heb me echt kapot gelachen om die Marc! Haha zelfs mijn man, die niet al te subtiel is, kreeg plaatsvervangende schaamte! Echt wat een figuur haha.
Die Marc is echt pffffffffffff... Te erg voor woorden! Hij liet die moeder van zijn date mee sjouwen, my god, loop zelf een paar keer ofzo! Te erg....
Ik ga er bijna aan twijfelen of dit wel echt is. Die vent, de moeder van z'n date voor het eerst ontmoeten en haar dan zo aan het werk zetten.... Ik blijf die combi ook bijzonder vinden, wat ziet zij in hem?
Wat een ....... (vul zelf maar in).... Die marc! Dat die je toch niet! En dat meisje, arm ding hoe oud is zij? Ze lijken vader en dochter! Vind ze hem echt leuk????
Woehoehoe, ik lach me echt kapot om die marc. Ik weet dat er ongalante mannen bestaan, maar zo erg...whahaha
Ik snap ook niet wat ze in die oude kale man ziet.. Ze is toch veels te jong voor hem.. Maar ja.. Hij heb totaal geen ervaring dus zal ook wel enorm zenuwachtig zijn vandaar dat die van die domme dingen zegt en doet (haar moeder laten sjouwen en de bloemen niet eens zelf geven)
Oh, hahaha, mijn man en ik zaten ook met plaatsvervangende schaamte te kijken. Die Marc, alsjeblieft zeg, als je ergens te gast komt en mensen niet kent, laat je ze toch niet met jouw spullen sjouwen? Sowieso, staat hij daar bij die deur te roepen of ze ook nog even de emmer met bloemen mee kan nemen, kies maar een bosje uit als ze op de vloer staan en dan nog vragen of ze even de tafel romantisch dekt. Denk niet dat het gespeeld is, volgens mij heeft hij gewoon echt niet door dat sommige dingen ongepast zijn. Kijk alweer uit naar de volgende aflevering.
Ook hier waren we geschokt door Marc! Die Linda blijkt een actrice las ik - toch jammer Maar volgens mij is deze beste man een heuse maagd! En wat een creep! It's like watching a car crash happen...je weet dat je beter niet kunt kijken maar kijkt toch - terwijl je ingewanden allemaal samenknijpen en alle haartjes over je lijf rechtop gaan staan. Schokkend. Maar wat kijken we weer uit naar volgende week
Nou, gelukkig is Linda een actrice! Je moet er toch niet serieus aan denken dat Marc zich eventueel zou voortplanten, hè? BRRRR!!! (ik ben nu alle afleveringen aan het terugkijken)
Ik vind het altijd zo'n spoiler als ik erachter kom dat er acteurs in een programma zitten. Dat soort dingen weet ik liever niet, ga het nu dus ook niet meer kijken denk ik. Maar goed, gisteren was wel grappig. Die moeder bleef ook echt poeslief, dat zou ik sowieso niet doen.
Ik krijg er wel steeds meer twijfels bij... Zou die student uit Groningen ook niet nep zijn? Kan me niet voorstellen dat je jezelf zo voor lul zet op tv. Misschien iets van een ontgroening?
Ik ben vandaag even de afleveringen aan het terugkijken (wij hebben geen tv). Bah, bah, bah... die enge Marc!! Brrr Maar vind die groningse jongen ook vreemd... raar gevoel erbij.
En die moeder moppert maar, maar ondertussen zet ze wel alles klaar, hoe gek ben je dan?! Ik vind die jongen van dat gelovige meisje ook een vies ventje, zoals die praat over seks, die komt duidelijk tekort en dat is ie van plan flink in te halen. Bleeegh, arme meid.
Oh, en gelijk goede reclame voor Blokker, met die medewerkster die ze 2 of 3 keer vraagt af te rekenen, want het is hier geen speeltuin. Ik snap haar, maar ik vind het niet netjes, ik zou in mijn winkel op mijn donder krijgen van de baas als dit terug te zien was op tv. Heel simpel wordt er dan gezegd; kijk naar je omzet en je wilt je klanten houden.