Ik heb ook mijn baan opgezegd, maar bij mij lag de oorzaak meer in het feit dat mijn werkgever niet geheel mee wilde werken. Ik kon wel voor 24 uur in functie terug komen, maar dan was het dat ik recht had op één vaste vrije dag in de week en dan moest ik die 3 dagen flexibel zijn, nou hoe moet je dat in godsnaam doen! Ik kies dus voor mijn gezin en stop ermee! groetjes Missmama
Ik hoop dat we het ontzettend leuk gaan hebben met onze kleintjes! En dan kijken we later wel weer naar een andere baan!
GEfeliciteerd! Ikzelf vond het de eerste weken nadat mijn verlof was afgelopen heel raar. Het stond ook met dikke letters op de kalender, en het was heel vreemd toen deze datum verstreek. Maar nu 4 weken later begin ik het steeds leuker te vinden. Ik had gezegd dat ik 6 maanden thuis wilde blijven maar nu zou ik, als het financieel kan, wel langer willen. Ik geniet zo van ons kindje en van de relaxte weekenden met z'n drietjes.....Nee voorlopig willen we het graag zo houden! Geniet ervan meid, het is echt heerlijk als je er zo kunt zijn voor je gezin!
Gefeliciteerd! Ik heb ook morgen mijn laatste werkdag.Heb een nieuwe baan waarbij ik alleen moet werken van 9-12u. Ik wilde meer thuis zijn met Elena