Ik heb het thuis verteld..

Discussie in 'De lounge' gestart door Batchie, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik ben het er mee eens, denk er goed over na de eene keer wil je dit dan dat!!!
    je mot er eens goed over nadenken wa je nou echt wil en nie wa een ander wilt!!!
    heel fijn da het nie mag van zijn ouders en de jouwe maar jullie wisten dat dit kon gebeuren toen jullie sex hadden jullie zijn oud en wijs genoeg!!!
    denk da je hier het beste nie over zomaar een abortus ken beginnen want dan krijg je dek ik niet leuke reacties...
    ik zelf ben nie gelovig, dus ik weet nie hoe het is maar mn kind gaat echt voor alles, en aan jou ouders heb je nu al nix dus laat staan als je het straks weg laat halen, dan blijf je hun altijd schuldige vinden...

xxx

2. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Nou meid, denk erg goed na over of je wel deze zwangerschap wil afbreken.
    Ga desnoods naar het FIOM. Zij kunnen je helpen met het financiele aspect, zodat je wel je kind kunt onderhouden en dingen voor hem/haar kunt kopen.

Daarnaast vind ik die vriend van jou best wel een lambal. Sorry, maar dat moest ik gewoon even kwijt.
    Jij moet maar op kamers omdat ZIJN OUDERS niet willen dat jullie ongehuwd gaan samenwonen?
    En dan is er idd de keuze voor de wet trouwen, maar vriendlief wil een feestje?

Ja hallo, wat wil hij nou dan? Tis kiezen of delen lijkt mij. Of ongehuwd samenwonen of voor de wet trouwen zonder feestje.

3. Niet meer actief

Hoi Batchie,

Ik kan me voorstellen dat je heen en weer geslingerd word door emoties.
    Waarom probeer je geen contact te krijgen met een maatschappelijk werker ofzo, een vertrouwens persoon die je kan begeleiden naar het einde van je zwangerschap en er misschien voor kan zorgen dat je een huisje krijgt en eventueel een uitkering als je geen werk kunt krijgen.

Op de Slinge zit een wijkgebouw, volgens mij kun je daar best wat informatie krijgen.

Liefs Nies

4. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Sorry, ws schop ik mensen tegen de schenen.
    Maar dat een ander moeite heeft met kinderen te krijgen, vind ik geen reden om geen abortus te doen.

5. Niet meer actief

nou ja het zet je misschien wel te denken over adoptie!!! daar gaat dit om...

xxx

6. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Nou dan zou ik neerzetten: Is adoptie geen idee.
    Er zijn zo veel mensen die graag een kindje zou willen.

7. Niet meer actief

het is maar een gedachte en er staat ook over adoptie!!!

xxx

8. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    FIOM? Hmm das misschien wel een optie, want ik wil geen abortus eigenlijk en al helemaal niet een adoptie.. Ik ben alleen bang dat ik straks niet dat kindje kan opvoeden..

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

tja ik denk dat als je denkt dat je je kind geen toekomst kan geven.. dat het misschen wel te overwegen is

persoonlijk ben ik gene voorstander
    maarja... IK ben ook niet zwanger in dit geval he

en volgens mij si het vooral een hoop geslinger en emoties en ouders en nog meer emoties en dergelijke
    misschien moet je het even proberen een paar daagjes met rust te laten
    wat nu kan.. kan volgende week ook nog
    geen maand wachten natuurlijk.. maar paar daagjes rust voor alle partijen brengt de gemoederen misschien wat tot bedaren en kunnen mensen even nadenken.

misschien valt het dan wel mee

maar ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat de boel uitzichtloos is zo
    echter... als je het afbreekt.. doe eht dan niet alleen voor je vriend en alle ouders
    want volgens mij is een abortus ook een schande (welliswaar eentje die buiten je familie niemand hoeft te weten.. maar toch)
    maar als je het aleen voor hen doet.. dan ga je misshcien later hartstikke veel spijt hebben en het hen kwalijk nemen
    dan kan je misschien beter nu voor jezelf kiezen

en dan voor jezelf beslissen wat je met de hele situatie aan wil.
    want uiteidnelijk ben jij de enige (!) die er echt mee zal meoten leven
    dus denk goed na.. krijg geen spijt

en tja.. verder weet je me te vinden he
    onafhankelijk van wat je kiest

10. Niet meer actief

alles ken, als je er maar voor gaat!!!
    en alle hulp van iedereen aan neemt...
    en nie naar de rest van de familie kijken, of naar zijn familie en al helemaal nie naar je vriend hij mag je echt nie zo maar op kamers zetten!!!
    ga eens rond vragen...
    kijk op internet naar alle opties...

xxx

11. Saskia78

oh en misschien kun je via dit forum nog wel goedkoop aan spullen komen
    gezien alle mensen die hier vinden wat je wel/niet moet doen.. lijkt het me dat die misschien ook wel bereid zijn om je een beetje te helpen

12. keizerin

keizerin Niet meer actief

Als je het wil moet je het niet doen.
    Ik zou zeggen zoek hulp misschien kunnen zij je wel helpen aan een huis enz.

13. Niet meer actief

das makkelijk gezegd ze zal eerst de dingen zelf op orde motten krijgen dan pas kennen wij haar helpen zo hebben wij da ook motten doen...

xxx

14. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Echt meissie, ht FIOm kan je heel goed helpen.
    Ze geven psychische ondersteuning, helpen met alle praktische zaken en ga zo maar door.

Je geeft zelf al aan dat je echt geen abortus wilt en ook geen adoptie. Je gaat het jezelf nog kwalijk nemen als je het wel doet.
    Er zijn genoeg mogelijkheden meid. Echt waar!

15. Saskia78

ik had het ook over goedkoper aan spullen komen dus

de niet-materiele dingen zal ze toch zelf moeten regelen

en relaties met ouders en andere familieleden.. tja dat zal helemaal een heksenwerk worden denk ik :(

16. Niet meer actief

Marktplaats is ook een optie ;)

17. Niet meer actief

Meid

Ik lees nu net je hele verhaal en ik vind dat je in een hele moeilijk esituatie zit

Mijn advies: Denk heel goed na van wat jij wilt. Niet kijken naar wat de rest eigenlijk van je veracht
    Tenslotte jij draagt het kindje in jouw lichaam en je raakt eraan gehecht. Een abortus is ook niet altijd de oplossing en wegens geloofsovertuiging is dit ook niet toegestaan binnen het hindoeisme. Ik zal kijken waar je hulp kunt krijgen en idd het FIOM kan dit voor je doen.

Meid denk heel goed na en neem geen ondoordachte acties waar je later spijt van zal krijgen

Het is een blijft een leven wat je in je draagt, en niet altijd is het de beste oplossing om het maar weg te halen.

18. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    En anders eens wat rondvragen.
    Gratis op te halen is ook een optie.

19. Niet meer actief

sorry dacht da je bedoelde da wij haar maar moestn helpen omdat we ons er mee bemoeide hahahah sorry my mistake...

en da van der ouders komt toch nie meer goed, denk ik althans of ze de kleine nou wel of nie krijgt!!!
    als ze de kleine wel krijgt blijven hun boos
    als ze het weg laat halen blijft zij der ouders de schuld geven...

dus tjah wa is het verstandigst!!!

xxx

20. Niet meer actief

Het is een moeilijk pakket waar deze meid inn zit, maar ben bang dat ze uit angst of on doordacht acties gaat ondernemen waar ze spijt van krijgt,

Deel Deze Pagina