Ik weet de oplossing niet alhoewel ik wel denk dat je ouders wel gaan bijdraaien op den duur. Ik vind het sneu voor je. Veel sterkte.
Door ik ben het volledig met je eens!!!! laten we iedereen in z'n waarde laten en als je wil oordelen doe dat dan bij jezelf, Batchie heeft op het moment allen steun nodig en een uitlaatklep bij wat ze ook besluit te gaan doen!! laat het hier alsjeblieft een veilige plek blijven waar ze kan zeggen wat ze wil zonder daarop afgerekent te worden!!!
precies! Batchie lucht je hart maar lekker uit hoor. We staan hier met zijn allen klaar om naar je te luisteren. Wat je ook besluit te gaan doen.
Sterkte meid, met wat je allemaal moet meemaken op dit moment. Ik wens je veel kracht en wijsheid toe om een voor jou zo goed mogelijke keuze te komen.
Is het iemand opgevallen dat ze al vanaf pagina 6 niet meer heeft gereageerd? T is te hopen dat ze nog terugkomt. Afgezien van mijn mening wil ik haar toch veel sterkte toewensen....
hmm ze leest gewoon mee hoor maar ik geloof dat de discussie hier niet ultiem uitdagend is om op te reageren zou ik denk ik ook niet doen
hey, ik had gister een aantal mailtjes naar me vriend getsuurd op werk om hem op de hoogte te stellen van het feit dat ik me echt rot voel. Toen kreeg ik een mail terug van dat we het thuis wel zouden bespreken. Zes uur kwam hij thuis, maar ik lag ondertussen half dood op bed, ik kon echt niet meer opstaan ben super zwak geworden van het overgeven, ik hou helemaal niks binnen. Dus hij maakte me wakker en zei kom we gaan eten, ik ga patat bakken. Maar ik kon niet eens normaal reageren dus na 10min ofzo ging hij weer weg. Toen kwam hij later weer kijken want zn nicht was gekomen met haar 2 kleine zoontjes mja ik kon weer niet reageren. Dus weer ging hij weg. Later had ik eindelijk de kracht om uit bed te komen (hij heeft een hoogslaper dus kost echt veel moeite die ladder voor mij) Dus hij zat op de bank in de woonkamer film te kijken. Dus ik ging in de luie stoel zitten maar meneer zei n iks tegen mij. Toen ineens moest ik overgeven, dus ik me maaag uit me lijf kotsen. Meneer kwam niet eens even kijken of vroeg me niet eens hoe het ging. Daarna ging ik maar eten, beetje cruesli, toen ik klaar was kwam alles er gelijk weer uit.. En weer gaf meneer geen kik. Ik heb toen maar de film op tv afgekeken en ben weer naar bed gegaan. Toen 10min later kwam hij ook. Maar weer zei hij niks. Dus ik ben uitgebarsten , ik voelde me al kut en dan negeert hij me ook nog eens, zegt hij tegen mij ja jij wil niet eten als ik je vraag en dan negeer je me maar. Dus ik werd boos en zei dat hij maar begrip moest tonen voor de situatie en dat ik zwanger was en dat k er ook moeite mee had dat ik niet kon eten omdat ik normaal veel at. Hij reageerde niet meer, dus k moest huilen (kweenie waarom maar goed) maar daar reageerde hij ook niet op. Ik ben toen maar Uit bed gestapt, ik was zo boos. Ben toen maar naar de bank gegaan om daar te slapen. Paar minuten daarna kwam meneer 8er me aan om me te halen.. Hij ging toen slijmen enzo. Uiteindelijk na een uur ofzo ben ik maar meegegaan.. Ben toen maar gaan slapen. Kwas allang al blij dat hij me niet meer negeerde. maar goed we hebben dus over niks gesproken. Enigste wat hij steeds zegt is dat we moeten afwachten en dat "we" niet zoveel moeten stressen. Ik snap niet waar hij om moet stressen maar goed..
En oh ja de reden waarom ik wel voor een abortus zou kiezen is: Ik wil het eigenlijk niet, maar als ik het kindje af ga staan dan ga ik het op den duur terugn willen wanneer ik er wel financieel klaar voor ben en dat kan natuurlijk niet. Ik snap dat ik hier mensen voor het hoofd mee stoot. Maar het is iets wat ik ook echt niet wil.
Ja meid Voor sommige mannen is het niet makkelijk om met ene vrouw om te gaan. Ik zei ook tegen me man als ik aan het kotsen was je komt ook nooit even vragen hoe het gaat, vervolgens de keren erna vroeg hij het wel en kreeg een grote mond van mij. Dus in principe is bij een vrouw vaak iets niet goed en barsten ze in tranen uit om soms helemaal niks, heerlijk die stomme hormonen Waarom ga je niet langs de huisarts om emesafene te halen dit is tegen het braken tijdens zwangerschap. Als je teveel spuugd kun je ook beter even je urine laten controleren op uitdrogingsverschijnselen Probeer toch even te praten ook al ben je misschien zwak, het is wel belangrijk anders komen jullie er niet uit En tuurlijk heeft hij ook zijn spanning alleen toont hij dat anders
moeilijk hoor meis, het is nie goed daernie gepraat word maar misschien vanavond wel!!! probeer zelf gewoon ook ff het vut er voor op te brengen het is echt zoooo belangrijk want tijd om te wachten is er nie... en hij heeft ook stress en da ken ik me ook best wel voor stellen het is ook nie nix wa jullie mee maken, en mannen reageren daar weer heel ander op!!! sterkte... xxx ps probeer wel goed te eten gewoon iedere keer kleine beetjes...
Ik kan nog niet langs de huisarts, er is blijkbaar wat mis met CZ ik heb nog geen pasje ed dus ik kan me medicijnen niet halen, ook niet tegen betaling :x Ik heb een blaasontsteking en ik kan daar niet eens medicijnen voor halen.. Situatie begint steeds erger te worden.. Ik stress aan alle kanten.. En ik probeer ik wel steeds te eten hoor. Maar letterlijk alles komt er gelijk uit..
Heb je cs gebeld en gevraagd of je uberhaupt wel bent ingeschreven bij hun? Te lang doorlopen met een blaasontsteking kan leiden tot ernistige klachten kan uimonden in een nierbekken ontsteking en dan kan je in het ziekenhuis belanden en dat kost nog meer geld meid Ga er even achteraan hoor, en niet afwachten maar even actie ondernemen, Van niks doen gebeurd er helaas niks sorry
Ik had ool geen pasje en kon mijn medicatie gwoon halen alleen moest ik het zelf betalen omdat ik volgens de apotheek onverzekerd was dus ja kan het gewoon halen hoor meid
Nou ik ben dus wel verzekerd moet alleen wachten op mijn pasje. Hier in Rdam doen ze moeilijk,.. Ik was overgestapt van de azivo naar CZ misschien daarom. Ik had ze gister gebelt, maar ze kunnen het ook niet even faxen ofzo. me vriend was voor mij gaan halen en hij zei dat het ook niet betaald kon worden...
Ik heb het r4ecept zelf hier thuis, misschien moet ik maar even naar den haag ofzo.. Niet dat ik daar zin in heb, maar daat zit mijn standaard apotheek..