Ik heb het thuis verteld..

Discussie in 'De lounge' gestart door Batchie, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nou volgens mij ken je er wel voor betalen hoor weet je hoeveel mensen er nie verzekerd zijn en toch medicijnen hebben die motten het toch ook kopen!!!
    ga zometeen zelf ff langs en vraag het ff zelf na want je mag er echtnie te lang mee doorlopen da is nie goed voor jou en ook nie voor de BABY!!!

xxx

2. Niet meer actief

Ik zou dat idd echt even doen meid want als de kwalen erger worden kan dit echt leiden tot een nierbekkenontsteking en dan ben je vere verder van huis. Je misselijkheid en braken kan ook daar vandaan komen he meid

Ga aub even er achteraan

3. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik weet dus niet waar de apotheek hier is :s kheb net me vriend gebelt. Recept is bij hem..

4. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Meisje, ga hier zsm achteraan, echt, hier moet je niet mee door blijven lopen!
    Ik snap dat het lastig is, maar probeer je hiertoe te zetten, want anders kan het gevolgen hebben voor jezelf of je kindje!

5. Niet meer actief

ja ik wil nie lullig doen en vind het heel goed da je er hier over praat maar als je alles iedere keer uit blijft stellen kom je nie ver...
    je zal er toch zelf achter aan moeten gaan want dit is echt nie goed!!!
    het gaat om jou leven en ook om da van je kleine... da is het belangrijkste van alles!!!

xxx

6. Niet meer actief

Hoe ben je eigenlijk verzekerd nu bij CZ, onder wie sta je ingeschreven en werk je zelf?

7. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Meis, je bent met deze blaasontsteking ook bij een huisarts geweest ofzo, die kan ook naar de apotheek bellen dat je deze medicatie met spoed nodig hebt en ze zelf wilt betalen.
    Dan ben je er nu van af, je hebt internet, dus kunt zo een routeplanner uitdraaien naar de apotheek.
    Dan heb je dat in huis, kun je er mee beginnen en voel je je ws snel beter....
    Dan kun je daarna CZ opbellen met een uitleg over hoe en wat en een dringend verzoek om alles in orde te maken....

8. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik ben nog student zeg maar, dus ik heb een jongeren verzekering en ik werk in een supermarkt.. werkte eerst 7 dagen per week. Ben nu effe een weekje thuis.

@angel : als ik van buiten naar binnen kon gaan was ik gegaan, ik heb nog geen sleutels. Die gaan we als het goed is morgen maken.
    Me vriend gaat na werk voor mij die medicijnen halen voor mij,..

9. Niet meer actief

ben je uberhaupt wel bij de HA geweest na da je er achter kwam da je zwanger was voor verloskundige enzo???

xxx

10. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ja gelijk de dag erna, en afgelopen donderdag een nacht in het ziekenhuis gelegen... heb echo gehad en alles..

11. Niet meer actief

maar dat ken dus wel ziekenhuis in en naar de dokter dan ken je ook gewoon medicijnen op halen hoor en doe het nou zelf nie weer je vriend sturen!!!
    mannen lopen vaak weg als ze 1 keer zijn afgewezen en vragen nie verder...

xxx

12. Niet meer actief

en laat nou een sleutel maken en ga lekker naar buiten want da binnen zitten is ook nie goed voor je je hebt frisse ucht nodig en nie alleen maar die muren om je heen!!!

xxx

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mocht het morgen niet lukken om een sleutel bij te laten maken, dan kan je vriend zijn sleutel toch gewoon aan jou geven. Jij kan hem er wel inlaten als hij thuis komt.
    Kom voor jezelf en de baby op meid, hoe moeilijk het ook is!!!

14. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    de dokter kent mij al sinds baby, die vraagt niet meer naar pasjes ed. Maar das allemaal in Den Haag, ik ben nieuw in Rdam dus de apotheek ed en artsen die willen allemaal papieren zien om in te schrijven snappie..

En ik KAN verdorie niet zelf, pas als ik die sleutels heb.. Waarom leest niemand dat?

15. Niet meer actief

Morgen avond zijn in rotterdam de winkels open maak dan gelijk een sleutel bij meid, want dit schiet niet op hoe lang ben je al niet buiten geweest. Even een frisse neus halen doet ook wonderen voor je gestel hoor

16. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mensen lezen wel, maar jij moet ook lezen. Als jij zorgt dat je op tijd thuis bent, kan jij de sleutel meenemen. Je zit potverdorie gewoon opgesloten. Wat als er nu iets gebeurd??

Ik zou zsm contact opnemen met iemand van maatschappelijk werk. Zij kunnen je helpen met een uitkering oid en andere zaken.

17. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik was ook van plan om morgen avond te gaan... heb ik al vaker gezegd geloof ik.. :oops: als r wat gebeurd bel ik wel 112..

18. Niet meer actief

ja das makkelijk gezegd bel ik 112!!!
    ga nou gewoon die sleutel maken, er ken genoeg gebeuren waar 112 nie voor komt hoor!!!

xxx

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Stel je eens wat minder afhankelijk op. Dan ben je al een hele stap verder!

20. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    laat maar niemand snapt het..

Deel Deze Pagina