we snappen het wel maar je zal het toch zelf motten gaan doen!!! je bent veel te afhankelijk van je vriend je zal toch dingen zelf motten regelen!!! en we vallen je nie aan maar je zegt al een paar dagen da je en sleutel bij gaat laten maken, je vriend ken ook zijn sleutel thuis laten, jij bent toch wel thuis als hij thuis komt!!! je hebt nu nie alleen de verandwoording over j zelf ook over je kleine!!! dus probeer ff volwassen te worden heel lullig je bent nog jong maar wel inverwachting!!! xxx
ik ben het eens met dat je je wat onafhankelijker moet opstellen, je vriend heeft je helemaal in de tang zo. ik snap ook niet dat hij na zijn werk niet even een sleutel laat bijmaken of in zijn pauze ofzo, het is nog geen 5 minuten werk. je zit gewoon opgesloten zo. je moet echt voor jezelf opkomen in deze situatie want nu word het van kwaad tot erger, en je gezondheid gaat er zelfs onder lijden. ik begrijp dat je uit een andere cucltuur komt maar ik denk dat het in geen een cultuur is toegestaan dat je er zo aan onder door gaat, je moet heel voorzichtig zijn wat je zegt over andere culturen en ik wil ook niemand voor het hoofd stoten, maar ik begrijp niks van je ouders, je schoonouders en ook je vriend niet. ik zou er ook veel over nadenken of je wel een toekomst heb met je vriend (gezien zijn reacties en insteek), ik heb in het verleden in een erg onderdrukte relatie gezeten, en ben zoooo blij dat ik daar uit gestapt ben, je hele zelfvertrouwen gaat eraan zo en ik heb ook een kindje. ben blij dat ze er is!! we wonen in nederland er zijn genoeg hulpmiddelen en potjes in nederland waar je aanspraak op kunt maken en instanties die je er door heen helpen (ik ben ook met niks vertrokken uit die situatie) dus mijn advies is, zodra je de sleutel heb, haal medicijnen en zoek hulp!!
En meisje ik heb gister gehoord dat langdurige blaasontsteking niet alleen tot nierbekkenontsteking kan leiden maar ook weeen kan veroorzaken!!! Dus echt NU naar de dokter!!!
Dat gaat echter wel gepaard met koorts (net toevallig vanmorgen zelf laten testen op blaasontsteking).
Ik snap dat gedoe over die sleutel niet zo. Een sleutel bijmaken kost misschien 5 euro ofzo. En je zit in Rotterdam, daar hebben ze van alles wel 100 winkels, dus ook van een sleutelmaker. En als je dan niet weet waar je moet zijn, zoek het dan gewoon op, of vraag het je vriend. En sorry dat ik het zeg, maar met al dat gedoe breng je ook nog eens je kindje in gevaar. Ik bedoel niet de dingen waar je niks aan kan doen, zoals de reactie van je familie en vriend, maar wel dat je CZ niet helemaal platbelt voor dat pasje, of naar de dokter gaat en medicatie eist.
ik ga er een punt achter zetten... Batchie sorry meid, ik zet dit op slot, mocht je willen praten, kun je aan een van ons een pb sturen.. groetjes