Hallo dames, hopelijk kan iemand van jullie me geruststellen. Gister stond ik met mijn rug naar mijn zoontje toe terwijl hij vrolijk aan het brabbelen was, ik had hem op mijn bed gelegd. Opeens schrok ik me wezenloos van een geluid dat hij maakte; hij hapte drie keer naar adem en toen ik omkeek zag ik dat zijn armpjes gespreid waren in de lucht. Het was alsof het hem overkwam en hij even vastzat. Ik pakte hem meteen op en hij reageerde gewoon leuk, niet huilerig oid. Dit geluid heb ik hem een keer eerder horen maken tijdens zijn slaap, toen schrok ik me ook rot, deed het licht aan maar hij sliep gewoon verder. Ik ben op dit filmpje gestuit en hierop zie je wat ik bedoel; Jadon's Sandifer's Syndrome - YouTube Ik wil maandag langs de huisarts of is dat overdreven??
Ik zou ook echt geschrokken zijn en als het vaker gebeurt, zou ik ook even langs de huisarts gaan. Beter dat het niks is maar dan weet je het wel.
Mijn meisje deed dat ook tot ongeveer 14 weken. Scheen normaal te zijn. Even happen naar lucht omdat baby s vaak wat onregelmatig ademen. Nu heeft ze het niet meer. Maar als je t niet vertrouwt kun je t altijd ff navragen.