Ooooh.. ik kon het niet meer voor me houden! Ik heb net mijn vriend gebeld om te zeggen dat ik mijn moeder ging bellen, om te vragen of mijn ouders vanavond hier heen konden komen. Ik: 'Jullie moeten vanavond hierheen komen, we moeten wat vertellen' Mam: 'Je bent zwanger!?' Ik: 'Waarom raad je het nou weer?' Mam: 'Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik bel zo terug' Ik reageerde verontwaardigd! Papa belde daarna terug en zei gelijk: 'GEFELICITEERD!' en kwam daarna met alle praktische dingen (ivm verbouwing en mijn school) Daarna weer opgehangen, toch nog even mijn moeder opgebelt om te vragen of ze bij was gekomen van de schrik! Ze zei: 'Ja, ik heb net een stapel schoteltjes laten vallen!' ZE WAS DOLGELUKKIG! Haha, ze gaat gelijk aan het breien denk ik! Morgen krijgen ze allebei een rompertje! Op de ene staat I (L) Oma en op de ander I (L) Opa. Ik ben zo ontzettend blij dat ze zo reageren! En ze komen morgen langs om het te vieren! Een mooiere dag kan ik me niet voorstellen!
Wat onzettend leuk dat ze zo reageerden! Moest ff lachen om je verhaal, met die schoteltjes haha. Ik zag het helemaal voor me. Gefeliciteerd meid, en maak er morgen een leuke dag van!
Wij gaan het morgen vertellen aan onze ouders! Ben al een hele week zenuwachtig, maar als ik het bovenstaande verhaal lees lijkt het me nog leuker haha...! We lokken ze met een smoes hierheen en geven dan een boek ('Opa/oma vertel 's'). Dan zullen ze het wel door hebben. Toch denk ik dat mijn ouders het eigenlijk al een beetje weten, maar ze laten nog niets merken. Heb er zo'n zin in! Haha...
haha dat was bij ons ook zo! mijn vriend zat in bad toen ik de test deed... wat denk je, 2 dikke vette strepen. en ik had net afgesproken met mijn ouders dat ik dat weekend niet zou komen omdat ik naar een verjaardag moest.. dus ikke gelijk terug gebeld: Ja ma, we komen vanavond toch ff langs... - Wadan? Ow zomaar... moeten wat vertellen - is het zover? ben je zwanger? woehoewwww ze moest er van lachen en huilen tegelijk leuk is dat hé! zulke reacties!
Haha zo'n reactie had mijn moeder ook, lachen en huilen tegelijk. Kan het gesprek me zo weer herinneren eerst begon ze te schreeuwen toen te huilen en toen lachen... heel veel emoties in een kort gesprek. Vond het wel erg leuk om het te horen haha. Mijn vader was veel nuchterder... die geloofde het eerst niet en ik moest het 3x herhalen... Zo leuk (meestal) die reacties van ouders.
Geweldig he... Ik deed de test om 9 uur savonds...en hartstikke positief... We zijn toen direct naar mijn moeder gereden zonder te bellen en gaven de zwangerschapstest (hadden we in een horloge doosje gedaan) Ze maakte m open en keek niet eens...rende naar ons toe en begon te huilen! 3 minuten later stond ze te lachen en helemaal te shacken....ik word oma ik word oma... echt geweldig!
Leuk dat je zulke goeie reacties van je ouders hebt gehad. Dat geeft je wel een zekere rust lijkt mij. Het is toch heel fijn dat ze er ook blij mee zijn, want op negatieve reacties zit niemand te wachten natuurlijk! Geniet er dus lekker van enne voor je het weet begint je buikje al te groeien!
idd leuk om het zo te lezen van harte en een goed en gezonde zwangerschap toen ik het vertelde aan mijn vader die begon spontaan te huilen zijn eerst kleinkind en mij mijn moeder daar viel de mond bij open als het een cartoon was geweest had de tong over de grond gerold van verbaasing maar ook dol gelukig en mijn schoonouders ook dol gelukig met hun 2 kleinkind
toen ik het me moeder vertelde zaten we op een teras midden in de zomer en ik had niemand verteld dat be met een kindje bezig waren en ze zegt ineens "wat heb jij ineens last van pukkeltjes hoe komt dat? "zal vast wel over gaan nu met die zon". ik zo nee hoor die blijven nog wel even. "hoezo dat dan"zegt ze. ik lachen en zij begon inens te huilen "ben je zwanger?" ik knikken en pak de test uit me tas en ze roep kei hard over de straat "jipie ik wordt weer oma" nou ik was zo blij met haar reactie en ze bleef maar huilen van blijdschap. ook mijn vader zat erbij en vond het helemaal geweldig. helaas werd dit een mk met 11 wk en we hebben samen zitten huilen. toen ik weer zwanger bleek heb ik heel voorzichtig gezegt 'he mam pssst kijk is (test in me handen) ze wilde weer blij gaan roepen maar ik zo "mondje dicht wil het nog even geheim houden nu"en ze had er moeite mee maar het was er wel gelukt en met 11 wk riep ze het door heel de straat en ineens wist iedereen het haha
Ohw...ik begin zenuwachtig te worden. Nog 2 uurtjes en dan komen ze. Dan gaan we het écht vertellen! Spannend!
mijn moeder was de eerste die het wist van mij. ik had net een zwangerschaptest gedaan, en het was positief. dus in plaats van te wachten tot mijn vriend pauze had op zijn werk, belde ik direkt naar mijn moeder. die kwam direkt naar mijn huis,keek naar mijn zwangerschapstest en riep luidkeels: IK WORD OMAAA! was hilarisch, maar toch zo een mooi moment
Wij hebben besloten om het na de eerste echo te vertellen. Mijn ouders wonen een heel eind van ons vandaan. We hebben afgesproken dat we over 2 weken op zaterdag bij hen langskomen. Ze vermoeden echt helemaal niets. Heb zo'n zin om het te vertellen. Verwacht dat mijn moeder gaat huilen en mijn vader tranen in zijn ogen krijgt. Voor minder doe ik het niet ...................
De dag van de test herinner ik me nog goed! Mijn man was compleet er ondersteboven van terwijl ik maar hysterisch aan het lachen was Zijn eerste reactie was bovendien niet echt prettig Later op de dag beterde dat en zijn we babysokjes gaan kopen en hebben we mijn schoonouders ingelicht! Kerstavond (mijn verjaardag) gingen we vieren bij mijn ouders! Lekker in de zetel met een glas champagne als aperitief gaf ik eerst een cadeautje af met de woorden: 'we hebben eerst nog een kleine mededeling' Ik zei nog aan papa dat hij beter zou gaan zitten maar hij bleef stoer rechtstaan met zijn glas in zn handen 8) In het pakje dat mn mama dan opendeed zat een piepklein slabbetje! Ze keek me aan: 'het is niet waar' En dan nog eens: 'het is niet waar' En papa dan nou wat scheelt er dan: zij liet daarop het slabbetje zien en zei dat ik zwanger was! Het was een enorm leuke avond want whaauw wat een kerstgeschenk he Papa had het nadien wel wat moeilijk en ja ik zag toch wel traantjes, mama was vooral heel blij
ik heb eerst twee testen gedaan om het zeker te weten het was voor kerst en mijn ouders hadden net die dag een kerstboom gekocht dus ik belde op ik zeg zijn jullie al thuis? want dan komen we even kijken naar de kerstboom.. me ouders hadden niks in de gaten! Totdat we binnenkwamen en zeiden dat ze even moesten gaan zitten toen gaven we ze een cadeautje met test en speen erbij! Me ouders hebben alle twee heel erg gehuild van blijdschap haha Groetjes