steekjes links en rechts in liezen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dieselientje, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Ik ben nu 4 weken zwanger..heb al 4 dagen voor mijn NOD positief getest (vorige zwangerschap die geeindigd is in MK pas na 5 weken posi getest)..maar nu heb ik al 2 a 3 dagen van die kleine steekjes links en rechts in mijn liezen, soms aan allebei de kanten tegelijk en dan links en dan rechts...hoort dit bij de zwangerschap? Komt dit omdat mijn baarmoeder uit aan het rekken is? Ik voel me erg onzeker...

Groetjes Rianne

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    ik had dat ook hoor! steekjes in mn liezen, en ook ongi pijntjes, steekjes achter mn schaambotje.. Hoort er echt allemaal bij! is een goed teken dat het aan het groeien is!
    gefeli en fijne zwangerschap gewenst!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo te lezen worden je banden onderin opgerekt. Inderdaad een teken van groeien!

4. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Dankjewel voor de reacties meiden..pff vandaag bijna een paar x van mijn stokje gegaan..werd opeens heel erg duizelig en had t idee dat ik zo om ging vallen.ik moest meteen gaan zitten of ergens tegenaan gaan hangen..is dat ook normaal?
    Sorry voor de vragen...

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    van dat fleuwvallen en duizeligheid heb ik idd ook last gehad de eerste tijd

het is wel een idee om dextro energie in je tas te doen en als je je flauw voelt om er 1 te nemen

erg vervelend maar gaat ook weer over hoor

Deel Deze Pagina