Overal last van en dan weer niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Steel, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. Begin de laatste paar dagen flink wat zwangerschapsverschijnselen te krijgen. Steekjes, krampjes, pijnlijke borsten, vermoeid. En dan de volgende dag, veel minder klachten, bijv. alleen lichtgevoelige borsten.
    Herkennen jullie dit. Je gaat op van alles letten....

Groeten

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik heb je topic verplaatst naar zwangerschap. Wil je goed opletten waar je een topic plaatst?

Groetjes,
    Elvira
    moderator

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, ik heb dat ook. Het enige dat redelijk stabiel is zijn mijn pijnlijke borsten. Maar verder... Dan ben ik weer een paar dagen doodop, en dan weer een paar dagen topfit. Amper misselijk, en dan ineens heel even wel. Heel vreemd. Maar ik begrijp van iedereen hier dat we ons niet druk moeten maken...

Dus dat doe ik ook maar niet!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi, ik ben ook net 6 weken zwanger en herken je precies hoor! Vanmiddag was ik niet lekker, moe, misselijk, last van buik/rug. Nu heb ik weer zo goed als nergens last van! Sinds ik zwanger ben merk ik dat ik smiddags meer kwaaltjes heb dan savonds. Dan voel ik me weer een stuk beter. Hoort er allemaal bij! Maar wel fijn om te lezen dat meer dit dus hebben, ik ben al zo onzeker!

5. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Ik heb dan ook, als ik een paar uur niks meer voel, van het zal toch geen miskraam worden. Maar dat onzekere, dat vreet aan je joh...Moet me wat minder druk maken maar af en toe zo moeilijk omdat je zo graag die kleine wil vasthouden over een paar maanden...

Deel Deze Pagina