Ik heb het voor elkaar

Discussie in 'Gezondheid' gestart door -, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn vriend (24) die had last van zijn rug, en last van zijn maag (al jaren), Ik hoor die al een jaar aan, en had gezegt tegen hem, maak dan een afspraak bij de huisarts.
    Maar nee heel eigenwijs hoefd niet.
    Nu was ik het van de week zo beu dat ik voor hem een afspraak heb gemaakt, en die onder zijn neus geduwt heb.
    Hij was er niet blij mee, heb toen even boos gereageerd.
    En nu is hij toch gegaan(zijn moeder kreeg het niet voor elkaar hihi).
    Nu moet hij naar de fisio voor zijn rug(beenlengte verschil) en voor zijn maag krijgt hij een gastroscopie.
    Hij zei tegen mij en bedankt je hebt je zin (met een lach).
    Eindelijk want hij had er echt veel last van, dus een beetje mopperen werkt af en toe. :) :)

En wat mijn gevoel betreft: ik heb aan mijn vriend gevraagt of hij na wil denken of hij in de toekomst kinderen wil, en als hij het wil dan aan te geven waneer hij er klaar voor is, ik wil het ook niet meer met hem bespreken.

Gr scootermuis

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    nou dan doe je het beter als ik..... mijn mannetje heeft ook al jaren last van zn maag, maar hij gaat echt niet langs de huisarts hoor!!!

3. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    volgens mij gaan mannen in het algemeen,niet graag langs de ha!!!!!!!

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    mannen en dokter's haha. Zodra viendin of vrouw lief wat heeft zouden ze er stel op sprong naartoe vliegen om je te brengen maar als het voor henzelf is ho maar haha haha haha

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Behalve als ze ziek zijn...

Okeej dan gaan ze nog steeds niet langs de h.a.

Maar dan zijn ze wel op sterven na dood....

Deel Deze Pagina