Mijn vriend wordt gek want ik gooi echt alles open, ik heb het zo gruwelijk heet. Ik snap niet waarom mensen het frisjes en koud vinden, heb ik gewoon nog last van mijn griep of is dit ook al iets hormonaals?
Nee, ik heb drie weken geleden een week plat gelegen door de griep, afschuwelijk, dus dacht misschien komt dit nog gewoon als nawee van de griep. Maar dit blijft dus zo? Wordt leuk dan als het straks 30 graden is, dan voelt het voor mij als 40 hahaha
Volgens mij is je doorbloeding tijdens de zwangerschap beter, en daarbij heb je ook nog eens een extra 'motortje' in je buik. Ik zou zeggen, geniet er lekker van, ik heb het juist heel koud nu, en dan met dat koude weer, brrr.
ik heb dat mijn hele zwangerschap gehad (en ik was nog in de zomer hoogzwanger ook), dus het hoort er wel bij hoor ik had het ook erg koud toen ik bevallen was.
hier ook af en toe zo ontzettend heet! van de week was mn schoonmoeder op de koffie: wat is het hier koud zeg, jeetje! En dat terwijl ik met mn shirt met korte mouwtjes en een rood hoofd van de warmte niet meer bijkwam hahaha.
ik heb altijd last gehad van koude voeten voordat ik zwanger was, nu heb ik vaak als ik slaap de dekens van me af en heb ik het niet koud, en geen koude voeten meer
Ja ok, het scheelt wel stookkosten En nu is het negen uur, en zit ik gewoon hardstikke warm en vreselijk moe te zijn, gapen en doen, zou echt zo in slaap kunnen vallen, maar dan ben ik om 5 uur in de ochtend weer wakker. Vannacht trouwens weer zo'n brandende voet, was er net een paar weken vanaf en nu begint het weer :S
Ik heb het juist heel koud, mijn bloeddruk is ook wat aan de lage kant. Wellicht verandert het nog als ik straks dikker ben. Haha, hoop het eigenlijk niet, want dan zitten we in de zomer.
normaal gesproken ben ik ene koukleum maar sinds m'n zwangerschap (nu 27+ weken) heb ik het snel warm...Nu moet ik zeggen dat ik in Griekenland woon en het dus echt stikheet heb!! Afgelopen dagen was het boven de 30 graden...en ik moet nog ff!! Hoogzomer is het straks als ik ga bevallen...ik doe alles gewoon rustiger aan. het is normaal door de doorbloeding en de een heeft er meer last van dan de ander...