dromen over je toekomstige baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esje24, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Hallo allemaal,

Dromen jullie tijdens je zwangerschap ook zo sterk? Vannacht had ik een wel heel aparte droom. Droomde dat ik de kleine uk in mijn handen had en zag zijn ogen, haar, gezichtje etc. Was heel fijn en grappig detail aan de droom was dat hij met zijn mutsje op geboren werd (wat toch weer alleen in een droom kan, haha). Toen ik zijn mutsje weghaalde zag ik zijn mooie, donkere haartjes.

Nu komt het grappige, mijn man heeft deze nacht bijna exact dezelfde droom gehad (over uiterlijk dan) alleen was die van hem nog meer alla sience fiction met mijn man als held in de hoofdrol, haha.

Nu ben ik inderdaad erg benieuwd naar zijn uiterlijk en haarkleur, omdat mijn dochtertje nogal veel op mijn man lijkt, lijkt het mij zo leuk dat deze kleine uk wat meer van mij heeft straks. Maar ja, hoe dan ook. Gezond is het allerbelangrijkste! Maar ben na deze droom nog nieuwsgieriger geworden naar de kleine!

2. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    haha grappig zeg..

ik heb vannacht ook raar gedroomd, en herinner het me nog alsof het echt gebeurd is!

binnenkort hebben wij de eerste echo en ik droomde dat de baby al echt baby was, dat ik enorm voorliep.. de baby kwam naar de rand van mijn buik toe en had roze kleertjes aan in mijn buik!!

en het ergste was, mijn vriend was erbij maar zat de hele tijd op zn blackberry te turen! ik was zo boos!

gelukkig werd ik wakker...

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Leuk! Ik heb geen dromen gehad waar uiterlijke kenmerken naar voren kwamen. Wel droomde ik vannacht dat ik borstvoeding gaf aan een baby. Ik ben ook erg benieuwd naar het uiterlijk van de kleine aangezien ik stijl blond haar heb met groene ogen en mijn vriend donkerbruin/zwart krullerig haar met groene ogen. Ben gewoon erg benieuwd! Ik hoop stiekem op donkere krulletjes! :D Maar gezondheid is natuurlijk het belangrijkst!:)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb zelf ook van die mooie dromen gehad :) en het beeld van nando klopte hier totaal niet. droomde over een blond vendje met blauwe ogen maar hij is precies het tegenovergestelde.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik droomde in de zwangerschap van mijn zoontje dat hij met zijn helderblauwe oogjes en blonde krulletjes naar school liep samen met een meisje die 2 bruine staartjes had...

toen wist ik nog niet dat de buurvrouw ook zwanger was,

zoonlief heeft helderblauwe ogen,blondje krulletjes,en de buurvrouw is bevallen van een meisje met bruin haar ;)

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    pfff dromen! verschrikkelijk en zo raar! ik zal een paar van de gekste vertellen.

heb vannacht gedroomd dat ik moest bevallen en dat er een aapje uit kwam :S??????

andere: pas geleden hadden collega's gevraagd kan je echt handjes en voetjes onderscheiden want ik heb bij mij wel eens heel duidelijke een voetje gezien toen ze mij schopte.... snachts droom ik dat ze dus met haar hand duwt en ik heel de vorm van haar handje zie... maar om het nog een tikkeltje gekker te maken pakte ze zo mijn vinger stevig klem (terwijl ze nog in mijn buik zat dus he!!)

en zo heb ik nog veel vaker van die rare dingen gedroomd :D ben benieuwd wat het vannacht weer word...

ps. voor de gene met al een kindje: droomden jullie de eerste nachten na jullie eerste bevalling ook zo gek? ik weet nog heel goed dat ik toen jamie geboren was de eerste nacht echt super eng droomde...: hij huilde van de honger, dus ik loop naar zijn wiegje toe om hem te voeden en ineens komt hij omhoog en echt heel eng zag hij eruit en riep heel hard: BLOEDDDD!!!!
    dat vergeet ik echt nooit meer :S

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jaaa ik heb van de week precies hetzelfde gehad!! Niet over mijn bevalling maar wel dat ik mijn mannetje in mijn armen had en precies zijn gezichtje kon zien en toen ik het mutsje afdeed, bleek hij donkere haartjes te hebben... zooo leuk!

Met Louise heb ik ook over haar gedroomd tijdens de zwangerschap en dat klopte precies, ze was praktisch kaal en het beetje haar dat ze had, was heel blond. Net als in mijn droom ;)

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik ben nog niet zwanger (denk ik) maar ik merk dat ik er in mijn dromen al wel veel mee bezig ben.
    Een droom die vaak terug komt is dat we er tijdens de echo achter komen dat ik zwanger ben van een meisjes tweeling! En het eerste wat ik roep is: "I beat Mona" (dat is een vriendin die 4 kinderen heeft en met een 2-ling zou ik op 5 komen):D
    Dat is wel erg veel van het goede! Hoop maar dat het niets te betekenen heeft...

9. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Ik heb tijdens mijn zwangerschap 1 keer heel duidelijk over mijn kindje gedroomd. Heb hem toen echt goed bestudeerd, kon het beeld ook nog goed voor me halen toen ik weer wakker was.

En weet je wat? Hij ziet er precies zo uit als in die droom! Ik vond het echt bizar, want ik geloof nooit zo in voorspellende dromen enzo, maar dit was echt té toevallig.

10. Seth

Seth Niet meer actief

Droomde ik maar over de baby.....
    heb de vreemdste dromen... afgelopen nacht was ik vampire slayer.... ook leuk...;)

Heb bij dochter wel 1 droom gehad.... dat ik beviel en dat het een meisje was (wist ik nog niet toen) en dat ze op mij leek..... :)

11. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik hoop niet dat ons kindje lijkt op de kindjes in mijn dromen. Dat zijn namelijke halve aliens die na 2 dagen al kunne lopen en praten en er erg lelijk uit zien. ik ben dan ook helemaal teleurgesteld in mijn dromen dat ik zoiets ter wereld heb gebracht.

Heb ook al een keer gedroomd dat ik borstvoeding gaf en dat ik het helemaal voelde. Alleen aan het eine beet de baby me heel hard!

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Veel dromen over de baby!! (is onze eerste) en vanaf het begin al! Alles is de revue gepasseerd: borstvoeding (gaat altijd heel makkelijk haha!), jongetje meisje, (het is dus een jongetje en nu droom ik niet meer over meisjesbaby's) en zelfs verloren baby's die van mij blijken te zijn! Uiterlijk is ook een item: meestal blond (terwijl mijn man Griek is en behoorlijk donker...)

de laatste droom: Ik zag de baby (rond 6 maanden), daarna een versie van 3 jaar, daarna 12 jaar en daarna was hij al een volwassen 'man' van 18!! geweldig! Ik was super trots en hij was echt een mix van mijn man en mij!

Ik ben nu wel benieuwd hoe onze kleine gozer eruitziet...

Deel Deze Pagina