Hallo allemaal, Afgelopen zondag ben ik wat bloed verloren. Precies een week later heb ik m'n NOD. Wat ik begrepen heb is dat dit een innesteling zou kunnen zijn. Ik heb het de afgelopen dagen zo koud! Heeft iemand hier ervaring mee. Ik loop een groot deel van de dag met kippevel. Normaal gesproken voelen mijn borsten aan alsof ik meloenen heb zo'n week voor m'n NOD maar heb daar nu ook geen last van. Verder voel ik me goed.....gelukkig.
jaaa ik heb het ook zo verschrikkelijk koud! niet normaal en mn handen en voeten zouden een heetwaterboiler nog bevriezen mijn borsten puilen ook uit en ze hebben meer bultjes en voelen zwaar,deed gister mjn beha uit en gilde t uit steken in mn liezen heb ik ook vreed erg,aan de beide kanten afwisselend.
Dat heb ik dus normaal ook met m'n borsten als ik m'n menstruatie moet krijgen. Als de BH uitgaat is het net of ze op m'n knieeen vallen......maar deze maand heb ik daar gelukkig geen last van.
Haai, Ik had het in het begin van mijn zwangerschap ook erg koud steeds.. Mijn borsten begonnen ook direct te verandereen. Ik hoop op een positieve test voor jullie!
dankjewel fleur!! vandaag test gedaan bij de huisarts krijg vanmiddag telefonisch de uitslag.wel 2 dagen voor mn NOD! had allemaal witte vlokjes in de urine en t was wel helder enzo! xx sas,succes ook nog!
Ik heb het nog STEEEEEEDS koud.... Zat zelfs van de week (19 graden buiten) met mijn dikke vest aan... en ik heb toch al een laagje vet van me zelf! BRRRRRR laat het maar snel een graad of 27 worden Liefs
Hahaha je lijkt mij wel mn vent liep pas geleden te zweten en ik had zijn dikke vest aan en zat te rillen
Haha, Corina: je vent was toch niet zwanger? (hihi, of hij is solidair) Ik had het ook megakoud in het begin: zelfs toen ik nog niet wist dat ik zwanger was (maar ik heb "pas" bij 6 weken getest). Al mijn collega's klaagden erover dat mijn kamer wel een sauna leek, maar ik zat te rillen van de kou en begreep niet waar ze het over hadden. Ik ben benieuwd! Ik duim voor je! Marla P.s. die witte vlokjes in de urine was bij mij een zwangerschapssymptoom
Heeeeel irritant! Is het eindelijk super mooi weer... kan ik niet eens alles tegen elkaar open zetten want dan zit ik te lillen van de kou! Liefs!
hahaha ja ik heb het ook zit binnen met n vest..buiten geen wind en lekker warm maar zonder dat vest is echt dodelijk!
Hahaha nou hij heeft meer honger voor 2 enzo dan ik lol. Vreetbuien van hier tot tokyo, prikkelbaar en een buikie hahaha ik vroeg al aan hem of ons kind niet toevallig in zijn buik groeide omdat je bij mij nog weinig ziet hahaha. Hij is mee zwanger zegtie dan
meiden indd bij mij ook heel herkenbaar ik heb het heel erg koud maar vooral in de avond!!! Soms is het zo erg dat ik zelfs even de verwarming aan doe,en zit dan nog met een dekentje op de bank hihihi... Suc-6
ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben maar heb er wel last van... mijn vingers voelen echt koud en zit met een dekentje op de bank.. toch staat hier de verwarming op 22 en mensen die hier binne komen zeggen dat het hier zo warm is.
Hahahahaha.....leuk om te zien dat ik dus niet de enige ben! Over 5 daagjes kan ik gaan testen. Ik heb heel maar dan ook heel weinig bloed verloren de afgelopen dagen. (eigenlijk is het niet eens noemenswaardig) maar vind het toch vreemd. Normaal heb ik dit nooit. M'n borsten zijn toch iets gevoeliger geworden maar lang niet zo erg als normaal. Heb het gevoel dat m'n lichaam een loopje met me aan het nemen is en dat ik gewoon m'n menstratie ga krijgen.....
Ik heb nog niet getest, maar ben inmiddels 1 week overtijd. Ik heb het dus ook erg koud. Afgelopen zondag onze buurvrouw zat in haar badpak buiten te zonnebaden en ik zat op de bank met een dekentje en verwarming aan. Ik dacht echt ben ik nu zwanger of word ik ziek?maar goed om te lezen dat ik niet de enige ben.
gister hier ook,verwarming op 20,2 vesten en n truitje aan en maar rillen...ben gaan douchen op den duur,kei heet aan gezet,had ook toch buikkramp dus vliegen in 1 klap.werkte wel... even