haha oke koude voeten ken ik wel...vooral savonds als ik net in bed lig kwam tegen mn vriend zn been aan die sprong zon beetje tegen het plafond aan van schrik HAAAAAAAAAAA..AAAAAAL die poot weg!!
hahahhaaa ja nou maar de mijne is zo dat kan ie dan echt niet hebben als ik dat 2 keer doe wordt ie er echt kut van hahhaa ....en dan kan ik m terugverwachten..heb je kramp ofzo gaat ie ineens kietelen:x
als ik er goed over ga nadenken, is het natuurlijk wel verklaarbaar. Bedoel de baby trekt nu wel alle energie uit de moeder om te kunnen ontwikkelen. Dus het is eigenlijk geheel normala dat je erg moe bent en koud hebt..
Oh zo herkenbaar, ik heb het nu ook steeds koud. Wist eigenlijk helemaal niet dat dat met mijn zwangerschap te maken heeft. Komt natuurlijk omdat je minder energie hebt, als je moe bent heb je het ook altijd koud. Haha, en ik ben ook steeds zooooo moe.
Meiden, wat is het toch een heerlijk weer! Alleen zit ik er over te denken om handschoenen aan te trekken........hahahaha.....heb zulke koude handen......
Heb het ook vreselijk koud. Gisteren de hittepit meegenomen naar bed. Kon gewoon niet warm worden. Ook al een paar dagen last van. Weet nu hoe het komt. Zie resultaat hieronder. 4 dagen voor NOD. Heb mijn banner nog niet aangepast. Durf het nog niet helemaal te geloven. Dinsdag is mijn NOD. Dan nog een testje en als deze positief is dan mijn banner ook aanpassen.
behalve het koud hebben , merk ik ook dat het een beetje rillingen zijn wat ik heb, Zoals je bijv. bij een griepje oploopt. jullie ook?
Hoi, Ik ben nieuw hier. Hallo allemaal. Ik heb het sinds een paar dagen ook zooooooo koud. Ijs voeten en mn vingers zijn ijspegeltjes. M'n borsten doen al wat zeer maar met die koude rillingen voelen m'n tepels echt niet lekker aan. Ik moet 30-4 o worden maar heb sinds zondag al zo'n apart gevoel in mn lichaam. Nog ff geduld hebben. Is er iets wat bij jullie helpt tegen die kou?
Hallo meiden, Gisteren heb ik een CB test gedaan en uitslag was negatief, helaas. Had wel bruinverlies (sorry voor details). Volgens de test kan je al een paar dagen voor je NOD testen en dat heb ik dus gedaan. Jammer, maar ik ga weer door naar de volgende klusronde. Neemt niet weg dat ik hier met een paar ijspegels aan m'n handen blijf zitten......
Hallo, eindelijk gedurfd om te testen en hij was DIK positief (ahum ben ook imiddels ruim een week overtijd) ben nu zo ongelooflijk HAPPY, kan het wel van de daken afschreeuwen maar helaas moet ik gewoon nog bijna twee maanden wachten vorige keer ging het mis met 10wk. kan niet wachten wanneer die"grenslijn" eindelijk voorbij is en ik openlijk mag genieten. groetjes en dikke knuffel