Hoi, Ik heb even een vraagje. Vandaag is het 21 graden en ik heb ijskoud. Ik heb de hele tijd van die rillingen zo raar. Je kan toch moeilijk in een trui gaan lopen nu. Hebben jullie daar ook last van? Groetjes Binky
Hoi Binky, Ik had het bij allebei mijn zwangerschappen in de eerste 10 weken ook vreselijk koud. Daarna ging het over! Volgens mij is het wel een veel voorkomend kwaaltje! Groetjes, Suus
Hoi hoi, Heel herkenbaar. Ik had dit ook in de eerste weken van mijn zwangerschap! Soms heb ik het af en toe ook nog wel even koud, maar het verdwijnt vanzelf.. Gewoon kleden zoals jij je voelt! Ik had in de winter ( net zwanger) 2 truien aan, zo koud had ik het..
ja hier had ik het ook mega koud de eerste weken van me zwangerschap nu heb ik het weer vaak heel erg warm en moeten alle ramen en deuren open om goed door te tochten ook omdat ik het snel muf vind ruiken in huis (slaat overgens nergens op maar goed)
Heb hier idd ook last van. Vooral 's avonds. 's middags recht in de zon en uit de wind dan gaat het wel. Gewoon lekker dik aan kleden hoor. Kou lijden is nergens goed voor!
Ik lig ook elke avond met een warme deken op de bank, en dan krijg ik het zelfs nog niet echt warm.. heel herkenbaar dus..
Ik heb het ook koud en kan dan niet warm worden. Rond 12 weken gaat dit een beetje weg en krijg je het warmer. Liefs Vlindertje
wat herkenbaar ik dacht ook al misschien word ik wat grieperig maar het hoort er dus bij oh fijn om te lezen!
meiden wat goed om te lezen ook ik heb er sinds een week last van ik dacht dat het mis zou gaan of weet ik veel wat werd er samen met mijn beetje slijm en bloedverlies erg onzeker van. ik heb het smorgens vooral heel warm en snachts ook in bed . overdag vaak heel koud rillingen over me heen en ook s avonds als ik naar bed ga ik doe gewoon me vest enz. aan hoor. toch fijn om te lezen dat er veel meer zijn doet me beetje goed. allemaal veel succes met de zwangerschap.en maar de zon in als ie er is.
Ik had het gisteren nog. Ik liep in een fleecevest buiten, terwijl de rest van alle mensen in een t-shirt of hemd liep. Kan jullie wel vertellen, dat ik heel wat blikken op mij gericht heb gezien.
Zo grappig om te lezen, ik dacht ook dat ik ziek werd. Het ene moment heb ik het heel warm en het andere moment koud. Vanmiddag in de zon, ik met een trui aan en de rest in een t-shirt.