30 weken en kindje is ingedaalt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja 29, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    hoi ik ben 30 weken zwanger en hoorde vandaag dat mijn kindje is ingedaalt had al zo vermoeden omdat ik wat krampen had in buik en naar de onderrug toe!
    Bij wie is het ook rond de 30 weken gebeurt
    ik ben in verwachting van eerste kindje :)

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Niet zó vroeg nee. Mijn dochter was wel met 34 weken ingedaald (geboren met 37+6)

3. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Bij mij ook niet zo vroeg! Ik geloof met een week of 35 en geboren met 39 weken...

4. bianca33

bianca33 Lid

8 jan 2007
    72
    0
    0
    Bij mij met 36 weken ....

5. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ryan was met 33 weken ingedaald en is met 36 weken geboren.

6. Female

Female Niet meer actief

Is het eigenlijk zo dat, hoe vroeger je kindje ingedaald is,hoe groter de kans dat het eerder geboren wordt? Rond welke tijd is normaal voor indalen eigenlijk? Ik ben vorige week bij de gyn geweest en baby is al gedeeltelijk ingedaald, maar lag nog niet helemaal 'vast' zeg maar....

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hier bij 32 weken,en ligt ook al helemaal vast...

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij mij was het met 28 weken al ingedaald. en ik ben met 39 weken en 3 dagen bevallen.

9. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Oh, dan is er hoop voor mij mandy1 :)

Deze is ook al ingedaald en ligt vast sinds bijna 28 weken.
    Kreeg het Spaans benauwd dat hij veel te vroeg zou komen.
    Nog 2 weken en ik mag bevallen, maar liever nog 6 weken (geen idee of ik die haal, heb al bijna 4 cm ontsluiting...)

M'n eerste is ingedaald tijdens de ontsluitingsweeën pas (40.1 weken), en m'n tweede is ingedaald op 34 weken en met 36 weken geboren.

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nee dat zegt niks over het tijdstip van bevallen. indalen gebeurt vooral bij een eerste kindje vrij snel! bij mij is het rond week 31 ook begonnen met wat ongikrampjes. ik ga vanavond naar de VK en dan hoor ik wel hoever die kleine ligt.

11. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jeetje wat spannend, ik ga vanmiddag ook naar de VK.
    Ben benieuwd hoe dat voelt als de baby gaat dalen?
    Of voel je dat niet?

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb me laten vertellen dat je dit niet hoeft te voelen. ik voelde het als lichte ongipijn, en pijnlijke steken in mijn liezen. daarbij doet mijn schaambeen ook erg pijn. dit veranderd met de dag. volgens mijn VK zijn dit de eerste tekenen van indalen. maarja wanneer de kleine compleet ingedaald is en hoe je dat voelt weet ik niet.

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik moet maandag weer naar de HA, ben benieuwd of ie bij mij al aan het indalen is.
    Ik denk nog niet want het zit nog vrij hoog.
    Bij mijn zus waren beide kinderen ook niet ingedaald, ik hoop niet dat ik haar na doe.
    Mijn neefje zei gister nog dat ze mijn buik gingen open snijden om de beeb te halen....hihih, tja dat weet ie nog van z'n broertje.

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn eerste lag met 31 weken ingedaald en "vast" en is uiteindelijk geboren met 41.3 dagen, dus vroeg indalen zegt niets over het begin van de bevalling...

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Mijn kindje is ook al ingedaalt heb veel last van gehad, nu ook nog soms. Mijn VK zegt dat de kans staat dat ik eerder beval maar dat hoeft niet perse.

16. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Mijn beebje is begonnen met in te dalen hoorde ik vandaag ;)

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb sinds ongeveer een week ongi-krampen en het straalt ook soms uit naar mijn onderrug.
    Zou dit ook indalen kunnen zijn? Het lijkt mij zo vroeg! Ik heb pas over ruim een week weer een afspraak met de VK.

18. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Bij mijn dochter was het ook zo dat ze met 32 weken voor een groot deel was ingedaald en met 34 weken 'vast' lag. Toch 2 dagen overtijd bevallen, dus het zegt idd niet zoveel!

Mar wel een fijn gevoel als het is ingedaald toch? Des te groter de kans is op een natuurlijke bevalling!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    kar67 dat kan heel goed het indalen zijn!

20. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Bij mijn schoonzusje lag ie bij 30 weken al compleet ingedaald en vanaf de 34 weken al last van voorweeen en haar zoon is bij 40 weken geboren.. dus volgens mij wil dat niets zeggen.

Deel Deze Pagina