Zijn er ook meiden die last kregen van pijnlijk en opgezwollen tandvlees?? Bij mij bloedt het alleen niet...
Niet zozeer dat ik last had van mijn tandvlees. Wel had ik vaker een bloed/ijzer smaak in mijn mond. Het schijnt dat het een zwangerschapskwaal is en bij mij klopte dat ook. Maar na enig onderzoek op de site vóórdat ik posi teste, leerde dat erg weinig vrouwen er last van hebben. Ik zou me er dus niet te veel op vast pinnen!! Succes ermee en ik hoop toch stiekem met je mee.
ik had ook gezwollen tandvlees dat niet bloedde, en die ijzersmaak heb ik nu nog steeds, dus wie weet, ik zie dat je overtijd bent, succes met wachten en testen
Thanx meiden, ja nog steeds symptomen en nog niet ongi..dus wie weet Die ijzersmaak weet ik niet, want ik ben ook verkouden, dus proef op het moment niks. Ik zal er op letten!
Hi Ponnetje, ja ik heb het vandaag ook rechts achter gezwollen tandvlees en bloed niet. Ik schrok gewoon toen ik dit las, herkende het gelijk Volgens FF is vandaag mijn NOD, banner zou niet kloppen dan, nog geen te bekennen. Ik wacht toch nog maar even met testen liefs