ik heb hulp nodig (relacteren en productie op gang brengen)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door genaio22, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    ik heb hulp nodig !

om een lang verhaal kort te maken spoed keizersnede gehad, borstvoeding leek goed te lopen totdat ik gewoon kapotgezogen tepels had na 2 dagen werd me een tepelhoedje geadviseerd in het ziekenhuis eenmaal thuis werd me door de kraam afgeraden een tepelhoed te gebruiken eenmaal gestopt met een tepelhoed is mijn productie teruggelopen en moet ik bij voeding geven .

naar de lactatiekundige op het consultatie bureau gegaan heeft me eigelijk alleen in zeer mooie woorden verteld hoe ontaarde moeder ik wel niet ben en dat ik maar even snel voor een kleine 100 euro bij haar op consult moest komen me snel wegwuivend een kaartje in me handen drukkend .

helaas heb ik dat geld niet te besteden dus aub alle tips zijn welkom !

2. Inieminie83

Inieminie83 Actief lid

11 jul 2013
    351
    74
    28
    NULL
    NULL
    Waarom mocht je geen tepelhoedje gebruiken? Ik had ook problemen met borstvoeding en moest hem uiteindelijk elke 2,5 uur aanleggen (ook `s nachts) en na het drinken na kolven met een kolf die we bij de thuiszorg winkel hebben gehuurd. Ik moet zeggen dat het zwaar was ( heb dit ongeveer 3 weken gedaan) maar het heeft heel goed geholpen.
    Vooral heel veel aanleggen en tegen je aan houden (in draagdoek bijv) helpt om het toeschietreflex te stimuleren.
    Voor de kapotte tepels heb ik verschillende manieren van aanleggen bekeken. Misschien dat je kindje in een andere houding beter aanhapt. En na de voedingen koelen heeft ook geholpen tegen de pijn.
    Misschien kun je je vraag ook stellen aan de LC op deze site.

Heel veel succes.

3. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Heb geen tijd om helemaal uit te typen maar wil wel graag dat je geholpen wordt!
    Google naar clusterkolven
    Leg je beeb zo vaak mogelijk aan!
    Bel een vrijwilliger van de VBN of LLL, zij kunnen naast tips geven, je ook een hart onder de riem steken!
    Wacht niet te lang met bellen, ze zijn er voor iedereen in jouw situatie! Succes!

4. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    ik weet het niet de kraam zei dat ze minder goed dronk dan :S

super bedankt voor de tips trouwens

5. mappel

mappel Niet meer actief

domperidon in huis halen?

Deel Deze Pagina