Opvliegers?

Discussion in 'Zwangerschap' started by steenbokje, Nov 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Las net dit topic (had gegoogled op opvliegers+zwangerschap) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/94940-opvliegers.html

Jeeeeeeej wat komt me dat bekend voor!

De afgelopen week heb ik (voornamelijk aan het eind van een drukke werkdag) een enorm rode kop en voel bloedheet aan.
    Ook nu, nu ik al een paar uur op de bank lig (drukke dag gehad) krijg ik het ineens bloedheet en begin enorm te zweten.

Pfffttt... is hier iets tegen te doen?

2. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Ik lees mee,,
    Ik heb het ook heel erg, vooral als in in de auto zit of ik ben in een winkel,, liefst ga ik dan buiten staan in me naakie zo warm heb ik het dan haha

3. steenbokje

Pffft en het ergste is dat ik het meestal pas besef wanneer een collega vraagt of het wel gaat... omdat ik dan zo rood ben...

*gaat nu een koude douche nemen*

het zakt echt niet af :(

4. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

ahha douche ze,, mischien voel je je dan een stuk beter.

5. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker met je voeten in een koel badje gaan zitten of met je blote voeten op de koude vloer. Je stimuleert dan de doorbloeding in je voeten zodat al het bloed daar naar toe wordt getrokken ipv naar je hoofd. Succes!

6. steenbokje

Thanx voor de tip! dat is optie 2 voor als de douche zometeen niet werkt :p had gehoopt dat het af zou zakken maar heb het nog enorm warm en lig te zweten op de bank, dus ga nu eerst douchen. voel me echt plakkerig nu :(

Share This Page