Misschien iets raars maar ik word ineens zo verschikkelijk zenuwachtig waarom en hoezo? Zou dat wat kunnen betekenen? Ik wil natuurlijk ook gewoon graag maar het is zo raar het word alleen maar erger
Ik kan ook opeens sinds een uur niemand meer om me heen hebben loop me verschikkelijk te erge aan me vriend en zusje. Terijl ik het altijd heel gezellig vind als ze er zijn.
Is heel normaal Fleur, heb ik ook gehad rond die periode, t komt gewoon allemaal dichterbij en je bent je bewust dat het nu elk moment zou kunnen gebeuren... Over tijdje word je wel weer rustiger, heb ik nu ook! Ik dacht zelfs rond mijn 37/38e week dat ik depressief werd, was eerst bang, dan weer heel boos en dat is zooo frustrerend! Praat het van je af, dat heeft bij mij ook geholpen!
Ik heb dat ook gehad en nog steeds. Vanaf dat ik 38 weken was had ik soms een dag en ook wel eens een nacht dat ik niet kon slapen van de zenuwen... Het heeft niks te betekenen (althans bij mij niet) denk dat het toch zenuwen zijn van het feit dat ik straks ECHT mama ga worden, misschien besef ik dat nog niet altijd en op die dagen en momenten dringt het tot me door...
Het is zo'n verandering in je leven, en ook al kijk je er heel erg naar uit, het kan heel goed dat je daar nog de zenuwen van kan krijgen! Hier ook, hoor......