hoi ik heb een vraag over de bevalling,is de kans groot dat de 2e bevalling op de 1e lijkt,want mijn dochtertje had dus in mijn vruchtwater gepoept en het was een zware bevalling zou het kunnen zijn dat je dat je dat bij de 2e ook krijgt,en mijn dochtertje was geboren bij 38 weken kan het zo zijn dat deze ook eerder komt.
Hoi, Wat de VK mij verteld heeft is dat een 2de bevalling niet op de eerste hoeft te lijken, het enige wat ze weten is dat de bevalling in bijna alle gevallen sneller gaat, omdat de weg al een keer bewandeld is. Uit ervaring kan ik nog niet spreken. Na januari kan ik je meer vertellen!
Ik heb ook begrepen dat iedere volgende bevalling anders kan zijn. Je kan dus nergens vanuit gaan (behalve idd dat het waarschijnlijk sneller zal verlopen ). Ik wil er wel voor tekenen, hoor, dat mijn tweede net zo makkelijk op de wereld komt als mijn eerste (had een vrij snelle, vlotte bevalling). Ik kan me voorstellen Mirie, dat je hoopt op een makkelijkere bevalling als bij je eerste. Ben erg benieuwd wat ons deze keer te wachten staat.
Mijn eerste bevalling duurde 26 uur en was best pittig mijn 2e bevalling duurde 1,5 uur ben wel ingeleid en was ook goed te doen. 3e bevalling 3uur en 16min ook ingeleid succes met jullie bevallingen als het zover is
Bij mij had de 1e ook in het vruchtwater gepoept en is met een vacuum geboren. De 2e was er zonder knippen en scheuren of wat dan ook binnen 2 uur. Dus nee, je bevallingen hoeven helemaal niet op elkaar te lijken
Mijn tweede bevalling ging veel sneller dan de eerste. Waarschijnlijk toch omdat de weg toch al bewandeld was, zullen we maar zeggen. De tweede had wel in het vruchtwater gepoept. Maar het was te laat om nog naar het ziekenhuis te gaan en het kindje kwam al heel snel, dus het was niet zo erg. De eerste had niet in het vruchtwater gepoept.