Halllo Dames, Ik ben nu 4 wkn zwanger weet het sinds afgelopen maandag!! Super blij natuurlijk!!Eindelijk na bijna een jaar!! Ik heb wel last van mijn borsten en ben af en toe een beetje misselijk , slaap slecht(ben steeds om half 6 wakker!!)veel plassen, Maar ik heb juist weer geen last van vreetbuien, ik heb net die andere verhalen gelezen en wordt spontaan beroerd bij het idee alleen al!! Is dit raar?Of herkennen meer van jullie dit?? Ik zit ook elke x heel snel vol Heb net een halve sinaasappel gegeten krijg de rest niet eens meer op... Hopelijk ben ik niet de enigste en is dit geen rare vraag Liefs Emni
Allereerst: Gefeliciteerd!! Verder is het heel normaal om nog geen vreetbuien te hebben. Ik heb tot de 13e week helemaal niks kunnen eten. Alles kwam er weer uit. Daarna ging het met kleine stapjes beter en sinds een paar weken heb ik echt vreetbuien. Dus niet te druk maken en het komt heus nog wel. Als je baby straks een groeispurt krijgt ga je vanzelf meer eten. Geniet van je zwangerschap!
gefeliciteerd!!! Nee het is echt niet raar hoor om geen vreetbuien te hebben. Ik heb tot week 22 heel weinig kunnen eten. Misselijk en maag problemen. Daarna ging het iets tot week 30 en toen zat ineens de beeb steeds in de weg haha. Maar je bent pas 4 weekjes he wat niet is kan nog komen haha
En ik eet sinds dat ik 22 weken zwanger bent, bijna niets meer... BLEH! Krijg niets weg behalve avondeten en fruit. Wel makkelijk hoor.. ben de afgelopen weken niets aangekomen. Moet er wel op blijven letten dat ik genoeg drink.. lastig
hoi ik heb sinds ik zwanger ben minder trek in voedsel. ik eet 1 derde van mijn normale porties vreetbuien heb ik ook niet , dus je bent niet de enige bij mijn eerste zwangerschap had ik juist honger !! spinnekop oh en natuurlijk jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap
Het is normaal hoor!! Ik ben nu ruim 20 weken zwanger en bij mij begint het trek in eten nu pas te komen. Ik ben daarom ook pas 2 kilo aangekomen..... Nee eigenlijk een halve kilo nog afgevallen maar dat reken ik maar niet mee. Als je maar probeert gezond te eten. Tot op heden eet ik nog steeds geen vlees s avonds. Gewoon omdat ik dat echt nog steeds niet lekker vind. Succes en geniet er lekker van!!
Ik heb sinds een week ofzo pas vreetbuien. Komt (misschien) vanzelf Maar hoop voor je van niet want dichtgroeien is een optie
Met 4 weken had ik ook nog nergens last van! vanaf week 6 tot week 15 elke dag overgegeven, moe , duizelig vreetbuien etc.. Dus kan allemaal nog komen!
Nu ik met verlof ben, kan ik alles snoepen. Beeb groeit niet voor niets ongeveer 30 gram per dag! Daarvoor snoepte ik haast helemaal niet: zat al overvol van al het gezonde eten (at nooit 2 stuks fruit voordat ik zwanger was, bijvoorbeeld). Van het lezen van het aanbevolen lijstje van het Voedingscentrum (waaronder 6-8 sneetjes brood) zat ik al meer dan vol! Dus nee; het is niet gek dat je geen vreetbuien hebt!
Hallo, Dank jullie wel voor de reacties ben weer een beetje gerustgesteld Het eten lukt me nog steeds niet wordt al beroerd bij het idee... Is wel handig voor mijn vriend ,hij mag ook geen lekkers eten sávonds als ik hem al hoor eten of ruik eten wordt ik al beroerd hahaha (valt hij ook nog een beetje af haha) Ben wel steeds moe en heel misselijk heeft iemand hier tips voor?? Ben normaal heel energiek namelijk maar ben nu niet vooruit te branden... Liefs Emni