strakke buikband

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smile, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Meiden,

Bij de ene zwangerschapsbroek zit de band wat strakker om de buik dan bij de andere.
    Persoonlijk vind ik zo'n strakkere buikband veel lekkerder zitten.
    Zijn die dingen ook los te verkrijgen??

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
  3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar zijn dat wel strakke buikbanden?
    Ik vind ze er allemaal leuk uitzien maar ze zien niet erg strak uit,
    eerder losjes.
    Ik ben ook op zoek naar een strakke buikband maar twijfel of deze ook echt zullen ondersteunen.
    En nou was ik niet van plan om mijn buik strak in te snoeren o.i.d. hoor maar kan nu bij de 4e wel wat extra ondersteuning gebruiken.
    Groetjes Gwen

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Dan zou je misschien een maatje kleiner als normaal moeten nemen, maar of dat heel erg prettig zit ???

5. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ik heb ook een ondersteunende buikband. Alleen die zijn echt voor de ondersteuning van je banden en van de rug. Deze is gewoon te verkrijgen bij een babyzaak (merk Anita). Ze zijn wel 38 euro maar heb verlicht behoorlijk. Je kan het niet altijd dragen omdat je dan je spieren helemaal niet meer traint. Maar ik gebruik hem vooral voor het werken en voor volgende week zaterdag, wanneer we naar de Vrienden van Amstel gaan.
    Misschien is dat een optie?? Of zijn je klachten niet zo erg dat dat al moet??
    Succes er mee!!

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dan moet je een ondersteunende kopen, die van buikbanden.com zijn leuk, maar zijn gewoon kledingstukken en geven geen steun.

De buikbanden van bv. Cariwell zijn voor ONDER je kleding, en geven steun aan de rug. Van een vriendin met BI weet ik dat het aangeraden wordt om het niet teveel te gebruiken, zodat je eigen spieren wel sterk blijven. Maar voor een iets langer wandelingetje als je hoogzwanger bent en last van bandenpijn hebt steeds, zijn ze best prettig (vind ik):

Carriwell zwangerschapsbuikband - ondersteunende buikband | Gewoon Borstvoeding

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook zo'n ondersteunende van mn vorige zwangerschap. Zat wel heel fijn als we een dag op stap gingen of voor tijdens het werk. Ben blij dat ie er nog ligt!

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nee, een ondersteunende buikband zoek ik niet.
    Gewoon en buikband die wat strakker zit.....
    Misschien moet ik hier en daar wat rond gaan snuffelen...

9. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik kreeg de tip van de vlos om een lange sjaal te gebruiken: de ene kant langs onder, de andere langs boven en aan de zijkant vastknopen. Maar ja, ik ben al 40 weken zwanger, dus is mijn buik heel zwaar. Ik zou daar zo vroeg in de zwangerschap nog niet mee gaan lopen...

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    ik draag altijd een strak positiehemd van de hema. misschien is dit een idee? geeft net een beetje extra steun vind ik. En ze zijn aan de voorkant langer dus draag hem nu nog!

Deel Deze Pagina