Zwanger of niet?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Katsje, Mar 31, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katsje

Katsje Fanatiek lid

Mar 17, 2017
    1,596
    828
    113
    Female
    Ridderkerk
    Hallo allemaal,

Lang geleden veel geschreven op andere topics…nu na 8 jaar zelf een topic gestart.
    Zijn reeds gezegend met een meisje en een jongen en we zijn compleet. Afgelopen dinsdag ineens een positieve test van de Action (slik de minipil). Deed deze test omdat ik wat klachten had (wel vaker gehad, maar tot nu toe altijd negatief). Echter ‘s middags een negatieve CB. Woensdagochtend weer een negatieve CB. Daarna nog 2x met een Kruidvat getest en ook die negatief.

Action testen waren in het verleden altijd correct….dus graag jullie mening: zwanger of toch nie?

2. Katsje

Katsje Fanatiek lid

Mar 17, 2017
    1,596
    828
    113
    Female
    Ridderkerk
    Hierbij de foto’s:

De Action test is dus van dinsdag en de Kruidvat test is van gisteren (beide ochtend).

Attached Files:

3. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    Heb je foto van de testen?! Welke action test was het ? De normale of de Early?

Gezien alle andere testen negatief waren denk ik toch dat je niet zwanger bent.

4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    Oe. Oke ik zie de foto’s. Misschien toch een biochemische?! Want dat is wel echt duidelijk positief.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk een foute test, want ook bij biochemisch zou je dezelfde dag met een andere test (ook een ander vroeg merk) een streep verwachten.

6. Katsje

Katsje Fanatiek lid

Mar 17, 2017
    1,596
    828
    113
    Female
    Ridderkerk
    Het klinkt heel erg, maar ik hoop ook zelf op een foute test. Vanwege onze situatie is het niet wenselijk om nog een kindje te krijgen.

Het vervelende is: ik heb gewoon nog steeds kwaaltjes die ik bij mijn andere zwangerschappen ook had

7. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    Yeah, dan zou het toch echt wel een foute test geweest zijn. Wel vervelend dat je nog klachten hebt. Maar ik denk dat je er toch op kan vertrouwen dat je niet zwanger bent, gezien alle andere testen negatief zijn.

Share This Page