zo oneerlijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamamandy, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    zo oneerlijk

hey meiden ik vind het allemaal zo oneerlijk verdeeld
    en dan moet ik zeggen ik heb al 1 gezonde zoon en was tot 2 keer toe zo zwanger er zijn hier vele andere meiden die het veel oneerlijker hebben!

in juni 2008 besloten we voor een 2de kindje te gaan
    en in sept kreegik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ik bleek toen al 7 en halve week zwanger te zijn
    heb veel pijn gehad.
    we besloten een maandje een condoom te gebruiken zodat mijn lichaam goed kon herstellen (ik was namelijk ook een eileider kwijt)
    en eind okt werd ik ongesteld dus we gingen er weer voor
    maar ben toen totjan niet meer ongesteld geweest.
    vanaf januari eb ik 2 keer cyclus van 30 dagen gehad mijn vorge was 34 dagen en vandaag zit ik in deze cyclus op 35 dagen
    de testen zijn negatief

en om me heen raak iedereen zwanger en dat vind ik moeilijk en soms best wel oneerlijk

vind het vervelend dat ik niet gewoon ongesteld word elke keer die onzekerheid he
    bij mijn vorge zwangerschap die mis is gegaan gaf de zwangerschaps test het niet aan al zat het toen wel verkeerd soms denk ik nu ook wel eens wie weet miss toch maar voel me nu niet echt zwanger moet ik zeggen

sorry wilde even me verhaal kwijt en denk dat veel meiden dit ook zo voellen als ik

2. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade

hoelang zijn jullie al bezig en welk voorbehoudsmiddel hebben jullie gebruikt?????

Deel Deze Pagina