Ik ben nu 5 weken zwanger en heb aardig wat bloedverlies. Lijkt op een lichte menstruatie. Ik heb er geen buikpijn bij.. wel hoest ik op het moment veel, zou dat er mee te maken hebben dat er een adertje gesprongen is? Ik maak me heel veel zorgen. Voor een echo is het ook nog te vroeg denken ik want vorige week op de echo wat er nog niks te zien, alleen verdikt baarmoederslijmvlies, wat bij een zwangerschap kan horen. Ik word hier zo onzeker van! Wie heeft hier ervaring mee? En het zijn trouwens geen stolsels en iets weefsel, of slijm ik weet het niet.
Hey, Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap heel weinig bloedverlies gehad maar dat eindigde in een ma. Bij mijn tweede zwangerschap had ik heel erg veel bloedverlies. Moest ik echt maandverband gebruiken. Toen hebben we met 6 weken een echo gehad waarbij het te vroeg was voor een hartslag. Met 7 weken een kloppend hartje gezien en nu ben ik ruim 14 weken zwanger. Behalve heel veel zorgen en spannende weken niets aan de hand met de baby dus!! Het hoeft allemaal niets te betekenen. Ik zou toch even de vk bellen. Op dit moment kunnen ze waarschijnlijk niets voor je doen maar misschien wel alvast een echo inplannen met 6,5 week. Vanaf dan kunnen ze meestal een hartje zien. Sterkte met afwachten!