Hier bij de eerste netjes gesmeerd met van alles en nog wat. Ik had een gigabuik maar zonder 1 streep of striem!! Tijdens de bevalling is er zo'n druk op komen te staan dat het aan alle kanten geklapt is. Na de 2e en 3e zwangerschap geen extra plekken bij gekomen maar ze werden wel weer wat roder. Inmiddels is onze jongste 2, mijn buik weer plat en zelfs de plekken worden nu gewoon weer bruin in de zon en zie je het alleen als je er goed op let. Maar....ik ben trots op mijn buik!! Er hebben 3 kindjes in gezeten en ik ben er trots op!
Thnx voor de tip en het kan wel striae zijn geweest. Als 15 jarige puber ben ik keihard door geschoten in de lengte en had striae op mijn dijen. Heb erg snel al gesmeerd dezelfde dag met biodermal en ben nu 29 en je ziet er zo goed als helemaal niks van
Ik heb vanaf dag 1 van mn vorige zwangerschap 2 KEER PER DAG gesmeert en goed ook...maar mn buik is echt een enorme STRIAE-bende!!! Dus...je hebt er aanleg voor of niet............ TS wel heel lief dat je het hier deelt hoor
voor mij geld hetzelfde verhaal helaas..... ik heb ook goed gesmeerd meteen vanaf het begin maar helaas... ik ben net een maanlandschap....
En voor mij helaas ook.. Ik heb netjes iedere dag gesmeerd met van alles en nog wat. 3 weken voor de bevalling schoten de striemen er in, ik heb direct een tube van biotherm gekocht, in de hoop dat het zou helpen. Dat smeer ik nu al bijna 3 maanden, maar ik heb niet het idee dat het helpt.. Ik heb nog een tube liggen, dus die smeer ik lekker op, maar daarna koop ik niks meer van die dure creme's, tis allemaal onzin.. Jammer, maar helaas!