Ik heb die panty ook! Zoooo fijn! Maar ik heb die gehaald bij een speciaalzaak voor 20 euro per stuk. Heeft iemand een linkje naar het topic over deze panty's? Ik ben nu heel benieuwd, vooral of het ze elders goedkoper te krijgen zijn.
Mijn schoonzus had die panty ook aan maar ik vond het maar een raar ding. Je zag echt zo een gele gloed er onder. Zou hem zelf niet willen. Wellicht dat het van een afstand minder goed opvalt.
ik heb de panty ook maar ben 178 dus dan moet je de legging kopen zonder voetjes anders past het niet. de panty is overigens 1 maat en valt hier meer als een xs of s ik heb hem op vouchervandaag gekocht. pas op laat je niet verlijden voor alle andere troepjes. De fleecebroek is wel goed, als je korter bent als ik
Bij de Kruidvat hadden ze die panty's in meerdere maten en voor €10 geloof ik. Voor mijn zus gekocht voor Kerst. Waren toen super snel uitverkocht dus geen idee of ze 'm nog hebben.
Ik zie steeds Snuggs voorbij komen, heeft iemand daar ervaring mee? Menstruatie ondergoed is dat. Lijkt mij heel raar.
Ik vind ze idd ook erg lelijk, zit idd een rare gele gloed onder. Raar is het niet, maar ik ben geen fan, het blijft bij mij niet goed zitten bij veel bewegen, dus dan ga je lekken, ik zie de lijnen door m’n broek heen, dat vind ik niet prettig, en ik vind het erg onhandig als je moet verwisselen. Maar lees verder wel veel goede verhalen dus het zal wel heel persoonlijk zijn. Ik gebruik ze nu alleen snachts, dan blijft t wel goed zitten.
Raar is een gek woord maar bedoel maar in de zin ik vertrouw het niet. Maar bij jou blijft het dus al niet goed zitten. Zou de hele dag denken lek ik niet door
Volgens mij hebben ze ze ook bij de primark, is wat beter betaalbaar om het een keer te proberen, als je zou willen. Ja die gedachte heb ik nu dus ook steeds..
Ik heb zelf menstruatie ondergoed gemaakt (ben coupeuse van opleiding) en ik ben nog nooit doorgelekt. Hoe die verschillende merken zitten durf ik niet te zeggen, maar kan een kwestie zijn van merk/model/maatvoering
Ja dat denk ik ook wel hoor, er zijn zeker ook genoeg positieve reacties online te vinden over het ondergoed. Maar buiten het lekken om vind ik het gewoon geen fijn product. Ik blijf maar bij tampons voor overdag. Ook niet altijd even fijn maar moet toch iets.
Haha leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die zich wel eens laat influencen haha. Ik las dat mensen nieuwsgierig waren welke ik had. Ik heb deze: https://elova.nl/products/fleece-panty?variant=42143126978725 Ik heb de L/XL en @Zwaangerevrouw: ik ben 9 cm langer dan jij en ik heb dus gewoon de panty genomen en ik pas hem. Het is echt een one site fits all want mijn dochter past dezelfde (zij is ongeveer 162 denk ik). Die wij hebben ziet er totaal niet nep of geel uit @menstruatieondergoed: die sla ik ff over en laat ik mij niet voor of door influencen
Zonde van je geld. Ik heb het gekocht en het ligt ergens stof te happen op zolder. Het doet het voor geen meter..
Valt de panty goed op maat? Ik heb normaal kledingmaat M maar als ik bijvoorbeeld de panty's van de Hema koop dan vind in die heel klein vallen.
Ik vind de L/XL goed zitten. Het is ff hijsen en trekken om hem goed te laten zitten maar als je hem eenmaal goed hebt zitten zit ‘ie prima!